به دیجی کلید خوش آمدید

جک پارکینگ جنرال

تماس فوری با کلید ساز

جک پارکینگ جنرال

برای خرید و فروش جک پارکینگ جنرال می توانید به دیجی کلید مراجعه کنید.

جک درب پارکینگ نام های مختلفی از جمله : درب اتوماتیک پارکینگ، جک برقی درب و… دارد. جک پارکینگ جنرال یکی از محصولاتی است که حدود 15 تا 20سال قدمت دارد. از جک پارکینگ جنرال در مکان هایی مثل: درب پارکینگ های عمومی، درب منزل، درب شرکت استفاده می شود. جک برقی یکی از قسمت های مهم درب های اتوماتیک می باشد.

اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ

ریموت کنترل: وسیله ارتباط کاربر با مرکز فرمان است.

جک بازویی: ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی است.

چشمی: چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند. مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

فلاشر:فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن نشان می‌ دهد.

مرکز فرمان:وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد .در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

بیشتر بدانید:تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

 جک های برقی به دو دسته تقسیم میشوند

1-الکترومکانیکی: این مدل جک ها برای درب های سبک مثل درب منزل که کم ترددتر هستند استفاده می شوند. قیمت این جک ها نسبت به جک های هیدرولیکی کم تر است. این جک ها به دلیل مقرون به صرفه بودن متقاضی بیشتری دارند. عمر مفید آنها هم 8 تا 10سال می باشد.

2-هیدرولیکی: این جک ها برای مکان های پرتردد مثل پارکینگ های عمومی و اداره کاربرد دارند. این جک ها گران تر از جک های الکترومکانیکی هستند و عمر مفید آنها 10 تا 15 سال است.

جک پارکینگ جنرال

جک برقی پارکینگ چیست؟

جک برقی به کمک حسگرها و چشمی های که در آن قرار دارد. موانع موجود هنگام باز و بسته شدن درب را تشخیص می دهد .به همین دلیل مانع اصابت درب به این موانع می شود. ویژگی دیگر این جک این است که با برق کار می کند.

 

مزایای استفاده از جک پارکینگ جنرال

  1. داشتن موتور قدرتمند
  2. امنیت بالا
  3. مقاوم به شرایط جوی هوا و رطوبت
  4. عدم تولید سر و صدا در بازکردن درب
  5. داشتن قطعات برای باز و بسته کردن درب

بیشتر بدانید:جک پارکینگی توربو

ویژگی های جک پارکینگی

در گذشته نصب جک  پارکینگی بر روی ساختمان های لوکس و گران صورت می گرفت، اما امروزه بر روی انواع درب ها نصب می شوند. با نصب جک پارکینگی دیگر نیاز به پیاده شدن از ماشین و نگرانی به دلیل خطر سرقت ماشین نیست.

جک پارکینگ جنرال

جک پارکینگی اتوماتیک چیست؟

دستگاهیی مکانیکی است که روی درهای لولایی نصب می شود . به افراد این امکان را می دهد تا با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته کنند.

قیمت جک پارکینگ جنرال

نمی توان مبلغ مشخصی برای آن اعلام کرد. عوامل مختلفی مانند برند و مدل در قیمت جک پارکینگ موثر هستند. علاوه بر این ها کیفیت نیز عامل مهمی در تعیین قیمت جک پارکینگ هست.

نحوه نگهداری از جک پارکینگی در زمستان

سرما باعث می شود روغن هیدرولیک  درجک درب پارکینگ غلیظ تر و پمپاژ آن سخت تر بشود .کل سیستم هم عملکرد کندتری دارد. به همین دلیل است که باید در زمستان باید برای نگهداری از جک های اتوماتیک درب های پارکینگ کوشا باشیم.

جک پارکینگ جنرال

بهتر است بدانید:آشنایی با انواع درب های اتوماتیک

تمیزکردن جک پارکینگ

قبل از فرارسیدن زمستان برای تمیزکردن جک پارکینگ  و ساخت جک هیدرولیک اقدام کنید. برای این کار از شلنگ استفاده نکنید زیرا جک دارای قطعه الکتریکی است و در صورت تماس با آب، آسیب می بیند.

انواع ریموت کنترل جک درب پارکینگ

  1. ریموت کنترل مادون قرمز
  2. ریموت کنترل رادیویی

انتخاب صحیح و خرید جک پارکینگ جنرال از سایت دیجی کلید می تواند خیال شما را از بابت داشتن جک سالم راحت کند. برای تماس با ما و خرید جک از مجموعه مان کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. ما بابت کیفیت محصولات مان به شما تضمین و اطمینان می دهیم

 

بهتر است بدانید:انواع جک پارکینگ

 

7 دیدگاه دربارهٔ «جک پارکینگ جنرال»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز