به دیجی کلید خوش آمدید

نحوه بیرون آوردن کلید شکسته از قفل

تماس فوری با کلید ساز

نحوه بیرون آوردن کلید شکسته از قفل

نحوه بیرون آوردن کلید شکسته از قفل را در سایت کلید سازی شبانه روزی  دیجی کلید مطالعه می کنید.

چگونه کلید شکسته را از قفل خارج کنیم؟

نحوه بیرون  آوردن کلید شکسته از قفل موردی است که ممکن است هر یک ازما با آن مواجه شویم . امروزه یکی از اجزای اصلی وهمیشه همراه ما کلیدهایمان هستند.تصور کنید عجله دارید و باید سریع تر به محل کارتان بروید.

در هنگام قفل کردن درب منزل ،کلید می شکند.چه بد شانسی بزرگی! نگران نشوید ،این جاست که باید صبور باشید و با درایت مشکل خود را حل کنید.

اگر ابزاری همراه خود ندارید یکی از بهترین راه ها تماس با کلید سازی دیجی کلید است .تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل کند.

اما استفاده ازبعضی ترفندها می تواند در بیرون آوردن کلید شکسته به شما کمک کند.با هم آن ها را بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید:کلیدسازی سیار خودرو

نحوه بیرون آوردن کلید شکسته از قفل

1:بیرون آوردن کلید شکسته از قفل با انبردست

این روش زمانی کاربرد دارد که مقداری از کلید شکسته شما از مغزی  بیرون زده باشد.برای در آوردن باقی مانده کلید شکسته از قفل  می توانید از انبردست استفاده کنید.باقی مانده کلید شکسته را با کمک انبردست یا دم باریک و حتی موچین به آرامی بیرون آورید .

قبل از شروع به کار قفل را روغن کاری نمایید .فرقی ندارد از چه روغنی استفاده می کنید. هدف ما چرب شدن مغزی و کلید است.این کار باعث می شود تا کلید به راحتی داخل قفل بچرخد و بیرون بیاید.

راه حل های گفته شده برای زمانی بود که شما به کلید شکسته دسترسی داشتید اما اگر کلید داخل قفل شکسته بود و باقی مانده آن از قفل بیرون نزده بود چه باید کرد؟با ما همراه باشید تا برای این مورد هم راه حل هایی پیش نهاد کنیم.

بهتر است بدانید:کلید سازی در محل

2:بیرون آوردن کلید شکسته از قفل با پیچ گوشتی

پیچ گوشتی را مانند زمانی که می خواهید پیچ ها را باز یا بسته کنید وارد سوراخ قفل نمایید.با کمی فشار ان را حرکت دهید.اگر در قفل شده بود می توانید با حرکت در جهت مناسب ابتدا در را باز کنید .

استفاده از این روش در مواقعی که عجله دارید کارساز است .به شما کمک می کند تا به صورت موقت در را باز کرده یا قفل کنید ،ولی کلید شکسته را از داخل قفل خارج نمی کند.در واقع یک راه حل سریع و موقتی است .تا شما به کارهایتان برسید و در زمان مناسب برای این مشکل فکری بکنید.

نحوه بیرون آوردن کلید شکسته از قفل

3:بیرون آوردن کلید شکسته از قفل با استفاده از اره مویی

اره مویی ابزاری نیست که همه جا در دسترس همه باشد.اما در صورت داشتن اره مویی استفاده از این وسیله هم کارساز است.دندانه های ریز اره مویی داخل دندانه های کلیدشکسته گیر می کند و به شما کمک می کند تا کلید را از داخل قفل بیرون بکشید.

در صورتی که به اره مویی دسترسی ندارید می توانید از سنجاق سر، گیره کاغذ و چاقوی سفری هم کمک بگیرید.

بیشتر بدانید:خدمات کلید سازی

4: بیرون آوردن کلید شکسته از قفل با استفاده از چسب قطره ای

استفاده از این روش مستلزم مهارت بالایی است .پس اگر حوصله و وقت کافی را ندارید دور این روش را خط بکشید.

شما بایددرابتدا سر سوزن لحاف دوزی یا سیم نازک را آغشته به چسب قطره ای نمایید .(یادتان باشد از مقدار کمی چسب قطره ای استفاده کنید.( مقدار زیاد چسب باعث می شود هم سوزن وهم کلید به داخل قفل بچسبند.)

حال سوزن را به سمت کلید شکسته داخل قفل هدایت کنید. وقتی سوزن به کلید چسبید با حوصله و به آرامی آن را به سمت بیرون بکشید.

5:بیرون آوردن کلید شکسته از قفل با لاک پیک

لاک پیک مجموعه ای از ابزار قفل سازی است .لا ک پیک ها دارای دندانه های متفاوتی هستند .که بسته به دندانه های کلید به آن گیر می کنند .و کلید را از قفل خارج می نمایند.

اگر روش های بالا به شما کمک نکرد ،می توانید با کلید سازی دیجی کلید تماس بگیرید .تیم حرفه ای دیجی کلید با استفاده از مهارت خود در کمترین زمان شما را از شر این مشکل خلاص خواهد کرد.

بهتر است بدانید:کلید سازی سیار در ونک

6:باز کردن چارچوب اصلی قفل

منظور ما همان چارچوب فلزی است که مغزی در داخل آن قرار دارد .این چارچوب را از در بازکنید. مغزی قفل را در جهت زمین قرار دهید و چند ضربه آرام به آن بزنید. کلید شکسته از قفل خارج می شود.در ضمن قفلتان نیز سالم باقی می ماند.

7:استفاده از دریل

در این مرحله با استفاده از دریل و مته نازک می توانید قفل را باز کنید . به یاد داشته باشید که با این روش چیزی از قفل شما باقی نمی ماند.مغزی قفل به صورت کامل از بین می رود.

نحوه بیرون آوردن کلید شکسته از قفل

بنابراین ،بهترین و سربع ترین راه برای بیرون آوردن کلید شکسته از قفل تماس با دیجی کلید است . تمامی روش های که گفته شد برای زمانی که شما وقت کافی دارید. و همین طور ابزارهای مورد نیاز در دسترستان قرار دارد ،مناسب هستند.اما

اگر این دو فاکتور را ندارید .می توانید تنها با یک تماس با دیجی کلید ابزارهای حرفه ای را جایگزین روش های معمولی نمایید.و درکمترین زمان ممکن مشکل خود را حل کنید.

بیشتر بدانید:کلیدساز گاوصندوق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز