به دیجی کلید خوش آمدید

ساخت سوئیچ 206

تماس فوری با کلید ساز

ساخت سوئیچ 206

ساخت سوئیچ 206 در سایت کلید سازی دیجی کلید را مطالعه می فرمایید.

ساخت سوئیچ 206

 

در دهه 90 میلادی شرکت پژو تصمیم گرفت تا خودرویی را جایگزین 205 نماید.خودرویی کوچک و نیرومند، که آن را 206 نامید. این خودرو در دهه 80 شمسی وارد ایران شد .پژو 206 تنها خودرویی است که در زمان ورودش به ایران جزو خودرو های قدیمی بازار به حساب نمی آمد.این خودرو ازهمان ابتدا جزو خودرو های محبوب بود و همچنان نیز طرفداران زیادی دارد.

بنابراین درسایت دیجی کلید تصمیم گرفتیم یکی از مشکلات عمده ای را بررسی کنیم ،که دارندگان این ماشین دوست داشتنی ممکن است با آن مواجه شوند.

"</p

بیشتربدانید:ریموت سازی سیار

و آن مشکلی نیست جز گم شدن یا خراب شدن سوئیچ خودروی 206 . قصد داریم مطالبی را در همین زمینه بیان کنیم همراه ما باشید.

در صورت خرابی یا گم شدن سوئیچ 206 ،شما دو راه حل دارید.

1-ساخت سوئیچ یدک

 

2-ساخت سوئیچ جدید

 

روش اول در زمانی که به کلید یدک دسترسی دارید روشی کم هزینه تر و سریع تری است.

اما درشرایطی که کلید یدک خود را گم کرده اید یا امکان دسترسی به آن وجود ندارد باید از روش دوم  استفاده کنید.

بیشتر بدانید:کلید سازی سیار خودرو

ساخت سوئیچ جدید برای خودرو 206

 

از سال 1380 به بعد تمامی ماشین های تولید شده دارای  کد ایمبولایزر هستند.برای ساخت سوئیچ ماشین ،به این کد نیاز است. بنابراین خودروی  دارای سیستم امبولایزر،اگر استارت هم بخورد روشن نخواهد شد.

در واقع چیپی در قسمت پلاستیکی سوئیچ وجود دارد که یک حافظه الکترونیکی است.زمانی که شما سوئیچ را داخل خودرو قرار می دهید این چیپ کد دسترسی را به سیستم ایمبولایزر می دهد و در صورتی که کد تایید شود ،دستور روشن شدن صادر می شود.

"</p

تمامی این مراحل به سرعت انجام می پذیرد و شما اصلا تاخیری در روشن شدن خودرو مشاهده نمی کنید.این چیپ ها یا تراشه های خودکار کاملا منحصر به فرد هستند.

از آن جایی که خودرو سازان تنها دو سوئیچ ،در اختیار خریداران قرار می دهند، پس ممکن است شما در صورت خراب شدن و آسیب دیدن سوئیچ ،نیاز به کلید یدک داشته باشید .یا حتی کلید خود را گم کرده باشید و نیاز باشد تا یک کلید جدید بسازید.

بیشتر بدانید:طریقه کد دادن ریموت

مراحل ساخت سوئیچ206

برای ساخت کلید دو روش وجود دارد.در ادامه مطلب با این دو روش بیشتر آشنا می شوید.

در زمان گم شدن سوئیچ خودرو یکی از بهترین راه ها تماس باکلید ساز است .یک کلید ساز با توجه به تجهیزات وابزار و وسایل خود تصمیم می گیرد تا سوئیچ را از روش قدیمی یا جدید بسازد.

با کلید سازی دیجی کلید در تماس باشید تا متخصصان ما شما را راهنمایی کنند.

روش قدیمی ساخت سوئیچ 206

 

دراین روش قفل درب خودرو باز می شود.سپس از روی ساچمه های موجود روی قفل، کلید تراش می خورد و درب خودرو بازخواهد شد. اما هنوز سوئیچ برای خودرو تعریف نشده است.

پس لازم است کلید ساز دستگاه ECU ماشین را باز کند و با استفاده از V-CODE کد ماشین را به دست آورد. با به دست آوردن کد به راحتی می توان سوئیچ را برای ماشین تعریف کرد.

بهتر است بدانید:کلیدساز گاوصندوق

روش جدید ساخت سوئیچ 206

 

برای ساختن کلیدهای کد دار یا ایمبولایزر نیاز به کددسترسی داریم.این کد توسط نمایندگی خودرو تحویل مشتری می شود. اما ممکن است شما این کد را گم کرده باشید یا در دسترستان قرار نداشته باشد.

نگران نباشید،دیجی کلید با برخورداری از تجهیزات به روز می تواند این کد را استخراج کند.

در این صورت ، بهتر است کارت ماشین را در اختیار کلید ساز قرار دهید.متخصصین کلید سازی به درگاه ایران خودرو مراجعه کرده و با ارسال کد شناسایی ماشین ،کد ایمبولایزر و کد تیغه را دریافت می کنند.

این کد به دستگاه کلید سازی  داده شده و تیغه کلید مطابق با همان تراشیده می شود. از این مرحله به بعد لازم است تعمیرکار به ماشین دسترسی داشته باشد.

چراکه باید با دستگاه پردیس به خودرو شما متصل شود و سوئیچ را برای خودرو تعریف کند.

حالا اگر کلید ساز دستگاه پردیس را نداشته باشد ناچار است از روش قدیمی ساخت سوئیچ استفاده کند.

بیشتربدانید:قیمت تعویض سوئیچ خودرو

ممکن است این پرسش برایتان مطرح شود که هزینه ساخت سوئیچ 206 چه مبلغی است؟

این مورد به فاصله شما از کلید سازی دیجی کلید بستگی دارد . همین طور مدت زمانی که طول می کشد سوئیچ ساخته شود . البته فراموش نکنیم  روش ساخت سوئیچ هم در میزان هزینه موثر است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز