به دیجی کلید خوش آمدید

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

تماس فوری با کلید ساز

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با دیجی کلید همراه باشید.

‌‌امروزه ابزارآلات اتوماتیک جز لاینفک زندگی انسان مدرن در اماکن مختلف شده‌است،زیرا امروزه امنیت و آسایش افراد جامعه اصلی اساسی در اکثریت جوامع تبدیل شده است و حتی کشورهای مختلف برای بدست اوردن بازار تکنولوژی باهم به رقابت می‌کنند.این مهم  تاجایی رفته که با اجرای تدابیر و تمهیدات مختلف هر روز شاهد پیشرفت و نوآوری در آن باشیم. به همین علت به بررسی اهمیت جک پارکینگ در این مقاله می‌پردازیم.درصورت نیاز به خدمات تعمیر جک پارکینگ غرب تهران و تعمیر جک پارکینگ  دیجی کلید در خدمت همشهریان گرامی خواهد بود

بهتر است بدانید:جک پارکینگی توربو

جک پارکینگ چیست؟

 

جک پارکینگ یک دستگاه موتوردار است که درب پارکینگ  را باز و بسته کرده و توسط کلیدهایی که روی دیوار پارکینگ قرار دارند، کنترل می‌شود و نیازی به اقدامات مکانیکی انسان ندارد البته اغلب جک‌های ‌پارکینگ دارای ریموت کنترل هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان درب پارکینگ را از فاصله  کمی باز و بسته کرد.استفاده از این نوع جک ها برای پارکینگ باعث امنیت بیشتر منزل شما و حفاظت بیشتر از پارکینگ شما خواهد شدو دیگر نیازی به زحمت حرکت دادن درب های سنگین مثل گذشته نیست.

باتوجه به طراحی نمای ساختمان خود  میتوانید انواع مختلف جک پارکینگ و درب اتوماتیک مناسب آن را انتخاب کنید.این جک ها قابلیت حرکت بالایی در راستای محور طولی و عرضی دارند و نقش اساسی در امنیت عبور مرور ایفا می‌کنند و در صورت خرابی مشقت و زحمت بسیاری برای افراد به بار می اورند.

بیشتر بدانید:آشنایی با انواع درب های اتوماتیک

تیم ما در تعمیر جک پارکینگ غرب تهران طیف متنوع انواع جک را فراهم کرده.

نحوه عملکرد جک ها در درب های ریموت دار

 

اساس کار این بازو های فلزی با استفاده از جریان برق است. در واقع این جک ها برای کارکرد شان و باز و بسته کردن درب پارکینگ به جریان برق متصل می شوند. آن ها دارای یک تابلوی فرمان هستند که با فشردن دکمه ریموت، درب را باز و بسته می کنند.

روی این تابلوی فرمان یک فلاشر چشمک زن نصب شده است. این همان سنسور ایمنی درب ریموت دار است. با چشمک زدن این لامپ، درب پارکینگ باز و بسته خواهد شد. در واقع این سنسور دستور باز و بسته شدن را می خواند و با عملکرد جک ها، درب پارکینگ باز یا بسته خواهد شد. البته باید به این نکته توجه داشت که عملکرد جک متناسب با شروع کار موتور درب است. به این ترتیب زمانی که ریموت را فشار می دهید، موتور به کار می افتد و جک ها شروع به کار می کنند. نحوه کار این جک ها به صورتی است که هر دو لنگه در با یک اختلاف زمانی باز شوند. هر اختلالی که در این روند رخ دهد باید برای رفع آن و تعمیر درب پارکینگ اقدامات لازم را انجام داد.

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران تخصص ماست ، نصب و تعمیرات انواع جک های پارکینگی، بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ (الکتروموتور و هیدرولیک) ،تعمیرتمامی برندها،ریموت کنترل و مدار فرمان، راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی پارکینگ ها و ادارات، کرکره برقی اتوماتیک ودربهای شیشه ای اتوماتیک پارکینگ در غرب تهران بهترین کیفیت و در اسرع وقت.

بهتر است بدانید:جک پارکینگ جنرال

 

 

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

 

نکات مهم برای سرویس و نگهداری جک پارکینگ

به منظور نگهداری و  تعمیر جک پارکینگ نکات مهمی وجود دارد که شما می‌توانید با رعایت آنها از خرابی و ایجاد مشکل در جک درب‌های پارکینگ جلوگیری نمایید.

این نکات لازم و ضروری عبارت‌اند از:

    • جک درب پارکینگ را تمیز کنید.

برای تمیز کردن جک پارکینگ می‌توانید از یک دستمال نم دار استفاده نمایید. شما می‌توانید با تمیز نمودن جک پارکینگ از بروز پوسیدگی و زنگ زدگی زود هنگام این قطعه جلوگیری نمایید.

    • سعی کنید از ورود حشرات به مرکز کنترل جک پارکینگ جلوگیری کنید.

وجود حشرات به داخل جعبه مدار کنترل جک‌های درب پارکینگ می‌تواند باعث بروز اتصال در مدار و همچنین سوختگی بعضی از قطعات و بخش‌های داخلی آن شود.

پس جعبه مدار کنترل جک پارکینگ را بررسی نموده و در صورت مشاهده تارهای عنکبوت در کنار آن، حتماً این تارها را پاک و تمیز نمایید.

    • قطعات مکانیکی جک پارکینگ را روغن کاری نمایید.

شما می‌توانید با روغن کاری قطعات جک پارکینگ باعث طولانی‌تر شدن عمر مفید آنها شوید. برای این منظور می‌توانید قطعاتی مکانیکی از قبیل گیربکس را گریس کاری و سایر قطعات از جمله شفت را روغن کاری کنید.

    • در هنگام انتخاب و خرید جک پارکینگ به کیفیت و مارک آن توجه نمایید.

توجه داشته باشید هر چه کیفیت جک پارکینگ بالاتر باشد، احتمال بروز مشکل و خرابی در آن کمتر خواهد بود. در جک‌هایی که از مارک و برند معتبر برخوردار هستند، به منظور جلوگیری از ورود حشرات به داخل آن، مدار کنترل در یک جعبه با چفت و بست مناسب قرار دارد.

بیشتر بدانید:ساخت ریموت پارکینگ

    • چگونگی باز و بسته شدن درب پارکینگ را بررسی نموده و به صدای آن گوش دهید.

در صورتی که مشاهده کردید در هنگام باز و بسته شدن درب پارکینگ صدای نا معقول از آن شنیده می‌شود یا اینکه درب مانند قبل به خوبی باز و بسته نمی‌شود و صدای خاصی از آن تولید می‌شود،

ممکن است جک‌های درب پارکینگ دچار مشکل یا خرابی شده باشند، در این صورت بهتر است با یک تعمیرکار جک پارکینگ تماس بگیرید.

    • پیچ‌های شل شده را سفت کنید.

بعد از مدتی استفاده از درب‌های اتوماتیک پارکینگی ممکن است بعضی از پیچ‌های مربوط به بخش‌های متحرک یا حتی ثابت درب از جمله پیچ‌های اجزای تشکیل دهنده جک پارکینگ شل شود.

این پیچ‌های شل شده می‌تواند در باز و بسته نمودن درب برقی پارکینگ ایجاد اخلال و خرابی نماید. پس شما می‌توانید با سفت نمودن این پیچ‌های شل شده، از بروز این مشکل جلوگیری کرده و باعث طولانی‌تر شدن عمر مفید درب برقی پارکینگ شوید.

گاهی ممکن است به دلایل مختلف جک درب اتوماتیک خراب شود و درب به درستی باز و بسته نشود. متاسفانه خرابی جک درب اتوماتیک ممکن است در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیافتد و برای پیدا کردن تعمیرکار دچار دردسر شویم. تنها یک تماس با دیجی کلید کافی است تا متخصصان تعمیر جک پارکینگ غرب تهران مجرب ما در اولین فرصت به محل شما اعزام شوند.خدمات تعمیرات و پشتیبانی فنی به صورت شبانه روزی در کلیه روزهای هفته برقرار است.

هرسوال پیشنهاد یا انتقاد خود را از راه‌های ارتباطی زیر با ما درمیان بگذارید.

بهتر است بدانید:انواع جک پارکینگ

7 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر جک پارکینگ غرب تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز