به دیجی کلید خوش آمدید

جک پارکینگی توربو

تماس فوری با کلید ساز

جک پارکینگی توربو

در سایت دیجی کلید به ارائه بهترین خدمات جک پارکینگی توربو به شما عزیزان می‌پردازیم

کاربرد جک پارکینگی چیست:

جک پارکینگی در واقع وسیله‌ای است که با استفاده از تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی کار می‌کند. عملکرد جک پارکینگ به این صورت است که نیروی برق به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی در بازوهای جک منتقل می‌شود و درب باز یا بسته می‌شود. در این بخش می‌خواهیم جک پارکینگی توربو را که از برندهای با کیفیت تولید داخلی است معرفی حضورتان نماییم.

از مزیت‌های بارز درب اتوماتیک و جک پارکینگی این است که دیگر نیازی نیست به طور دستی درب را باز و بسته کنید و این عمل به طور اتوماتیک انجام می‌شود. امروزه افراد بیشتر تمایل دارند که کارها به طور اتوماتیک انجام شود و آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشند.

درب‌های اتوماتیک این راحتی را برای افراد فراهم می کنند. تصور باز کردن درب پارکینگ  به صورت دستی در سرمای زمستان یا گرمای تابستان بسیار ناخوشایند است و خطر مزاحمت و یا حتی سرقت را افزایش می‌دهد .این نشان دهنده اهمیت درب اتوماتیک  همانند درب ضد سرقت خانه بوده ،همچنین از مزیت‌های دیگر آن، قیمت مناسب درب اتوماتیک و جک پارکینگی است که باعث شده است استقبال خوبی از آن شود. بنابراین تمام افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

بهتر است بدانید:جک پارکینگی ایتالیایی

عوامل موثربرهزینه نصب جک پارکینگی :

انتخاب بهترین جک پارکینگی ایرانی به نوع درب پارکینگ شما متفاوت می باشد

  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • کیفیت محصول
  • عمر مفید طولانی آن
  • وزن هر لنگه درب
  • میزان تردد خودرو در شبانه روز
  • عرض هر لنگه درب
  • ضد آب بودن جک،
  • ضد گرد و غبار
  • سرعت عمل در زمان ترمز

بیشتر بدانید:تعمیر جک پارکینگی محک

 جک پارکینگی خارجی ، از رقبای اصلی انواع جک پارکینگی ایرانی به حساب می آید . انواع جک پارکینگی خارجی ، در واقع به نسبت جک ایرانی ، کمی گران تر می باشد . برای انتخاب جک برقی درب پارکینگ، حتما باید را به صورت حدودی بدانیم, زیرا جک های در پارکینگی برای وزن های مختلف ساخته شده اند و اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک پارکینگ کاهش میابد.

با مشخص بودن وزن درب حیاط میتوان از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و جکی مناسب با وزن درب تهیه کرد. هرچقدر وزن درب ویلایی سبک تر باشد میتوان از جک های با قیمت ارزان تر استفاده کرد. جک پارکینگ برای درب های سبک، انتخاب تولیدات داخل کاملا مقرون به صرفه می باشد.

جک های برقی توربو تولید ایران با ظاهری شبیه به جک های وی تو که به جک های وی توی طرح معروف اند، و از قیمت و کیفیت خوبی به همراه ضمانت برخوردار است. بهترین قیمت و بهترین کیفیت جک ایرانی و قوی ترین موتور جک ایرانی را درجک پارکینگی توربو تجربه کنید.

انواع جک پارکینگی:

امروزه ساخت و تولید جک ها بر اساس انواع درب ها انجام می گیرد، دربهای تک لنگه ،دولنگه، کشویی و ریلی .استفاده از جک ها نه  تنها کار را برای تردد شما راحت تر می‌کند، بلکه نسبت به درب های معمولی قدیمی (بدون جک) باعث بالا رفتن امنیت و حفاظت از شما و خانواده تان می شود.
برای درب های تک و یا دو لنگه که به داخل باز می‌شود باید فضای کافی برای عملکرد درست  آنها وجود داشته باشد. اگر پارکینگ شما فضای کافی برای باز شدن درب به داخل را ندارد شما باید از جنک های ریلی یا کشویی استفاده کنید.
برای انتخاب یک جک پارکینگی مناسب داشتن ابعاد درب ،وزن، تعداد تردد در روز ضروری است تا بتوان مناسب ترین جک را برای ساختمان خود خریداری کنید. جکهای پارکینگی از طریق منبع تغذیه ۲۳۰ ولت و یا ۲۴ ولت کار می کنند که به طور معمول استفاده از جک های ۲۳۰ ولت رایج تر می باشد و از جنک های ۲۴ ولت در صورت ضرورت برای کارهای تجاری و صنعتی استفاده می شود.
وزن درب در انتخاب جک درب پارکینگ بسیار مهم است ،درب های قدیمی که فلزی هستند و وزن بالایی دارند نیاز به جک هایی دارند که از لحاظ موتوری و جنس بازویی بسیار قوی و مستحکم باشند تا بتوانند درب هایی با وزن بالا در حد ۶۰۰ الی 800 کیلو را جابجا کنند، اما درب هایی که از چوب، PVC  و یا آلومینیوم ساخته شده اند سبک هستند و جک هایی که قدرت جابجایی در حد ۵۰۰ الی ۴۰۰ کیلو را دارند مناسب این درب ها هستند.

متعلقات جک درب برقی عبارتند از چشمی جک ، ریموت جک ، فلاشر جک ، قفل برقی ، رسیور قفل برقی

بهتر است بدانید:جک پارکینگ جنرال

مزایای استفاده جک پارکینگی:

  • عدم تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب
  • دارای موتور قدرتمند
  • قابلیت باز و بسته کردن درب به دو روش
  • امن بودن برای درب های ضد سرقت پارکنیگی
  • مقاوم بودن به شرایط جوی هوا و میزان رطوبت
  • دارا بودن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب

"<yoastmark

جک پارکینگی توربو turbo این مدل جک ساخت ایران است و تمامی جک های درب اتوماتیک ایرانی موجود در بازار،مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تهیه و تولید می گردد، شرکت های مختلف هنگام تولید محصولات ابتدامحصولات خود را ارزیابی و تست کرده و پس از تایید کیفیت ، در بازار به فروش می رسانند.

جک برقی درب پارکینگ ایرانی در ایران در حدود 25 سال سابقه دارد. جک درب پارکینگ ایرانی مدت کوتاهی است که تولید می گردد . اگرچه که در ابتدا اعتماد به جک های ایرانی سخت بود و کمتر خریداری میشد اما با گذشت زمان و پیشرفت برند های ایرانی به راحتی می توانیم به این نوع محصولات ایرانی اعتماد کنیم و حتی این محصولات را صادر نماییم.نکته اصلی در خصوص خرید و قیمت جک پارکینگ ایرانی ، قیمت بسیار مناسب و رقابتی این مدل جک درب اتوماتیک نسبت به شرکتهای خارج از کشور با کیفیتی بسیار عالی و با کیفیت و قیمتی رقابتی نسبت به برندهای خارجی است.

برای مشاوره سفارش خرید و نصب جک پارکینگی توربو در تهران کافیست با کارشناسان حرفه‌ای کلید سازی دیجی کلید  به صورت شبانه روزی در تماس باشید.

بهتر است بدانید:انواع جک پارکینگ

7 دیدگاه دربارهٔ «جک پارکینگی توربو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز