به دیجی کلید خوش آمدید

ریموت سازی سیار

تماس فوری با کلید ساز

ریموت سازی سیار

ریموت سازی سیار در سایت دیجی کلید را مورد بررسی قرار می دهیم.

ریموت کنترل چیست

 

قبل از معرفی تیم ریموت سازی سیار از این جا شروع می کنیم که  اصلا ریموت کنترل چیست .

هدف از این مقاله اشنایی و معرفی وسیله ای بسیار کوچک اما بسیار کاربردی است ،که نقش بزرگی در زندگی روزمره ما دارد.این وسیله چیزی نیست جز ریموت کنترل که بارها از آن استفاده کرده ایم.

ریموت سازی سیار  دیجی کلید به شما کمک می کند تا در هر ساعت از شبانه روز ریموت مورد نظر خود را دریافت کنید.

تعریف ریموت کنترل:

 

امروزه بخش عظیمی از وسایل اطراف ما وسایل هوشمند هستند. و با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز به روز  تعداد آن ها افزوده می شود. وسایلی که باعث افزایش سرعت کارها شده اند. یکی از بارزترین این وسایل تلفن همراه هوشمند است. شاید در 50 سال قبل کمتر کسی به این فکر می کرد که با در دست داشتن یک گوشی همراه هوشمند بتواند کارهای  روزمره ی بسیاری  را انجام دهد.

ریموت کنترل نیز یکی از همین ابزار ها است.وسیله ای بسیار کوچک اما پر کاربرد،که به ما کمک می کند تا با کمترین حرکت فیزیکی از پس کارهایمان برآییم .آن هم با بالاترین سرعت ، فقط کافی است یک دکمه را فشار دهیم.

ریموت کنترل از دو واژه انگلیسی remote و control تشکیل شده است .remote به معنی از ره دور است . و معنای کنترل نیز واضح است.

نمونه هایی از ریموت کنترل ها را می توان ریموت تلویزیون ،ریموت درب پارکینگ و حتی ریموت خاموش و روشن کردن چراغ ها نام برد.

بیشتر بدانید:باز کردن درب اتومبیل

ریموت سازی سیار

کاربرد ریموت در زندگی ما به قدری زیاد شده که حتما شما هم تجربه جا گذاشتن این وسیله کوچک و کاربردی  و یا گم کردن آن را دارید. نگران نباشید در این زمان تنها با یک تلفن به ریموت سازی سیار مشکلتان برطرف خواهد شد.

 

ریموت کنترل چگونه کار می کند:

 

با ما همراه باشید تا چگونگی کارکرد ریموت کنترل را بررسی کنیم.این دستگاه یک موج خاص از فرکانس را تولیید و به سمت دریافت کننده ارسال می کند.

این فرکانس توسط دستگاه گیرنده دریافت شده و دستور اجرا می شود.(این فرکانس ها عموما 868مگاهرتز و433 و 315 مگاهرتز می باشند.)

بر این اساس می توان در یک دسته بندی کلی ریموت کنترل ها را به دو قسمت تقسیم کرد.ریموت کنترل هایی که امواج رادیویی ارسال می کنند و ریموت کنترل های فرستنده امواج مادون قرمز.

خوب اگر موافق باشید دسته بندی ریموت کنترل ها را بیشتر بررسی کنیم.

بهتر است بدانید:ساخت سوئیچ و ریموت موتور

ریموت سازی سیار

 

1-دسته مادون قرمز یا اینفرار:

 

مادون قرمز اشعه ای است که با چشم دیده نمی شود. تنها می توان حرارت آن را احساس کرد.این اشعه داری طول موج 750 نانومتر تا ا میلیمتر است.

دستگاه گیرنده ریموت ،این اشعه را دریافت می کند و دستورات را اجرا می نماید.اشعه مادون قرمز به صورت یک موج سینوسی انتشار می یابد.ریموت تلویزیون و ریموت درب ها از این دسته هستند.

2-ریموت های رادیویی :

 

این دسته چند زیر مجموعه دارد که به توضیح هر کدام می پردازیم.

بهتر است بدانید:ساخت ریموت پارکینگ

ریموت code fix

 

در این دسته از ریموت ها ارتباط بین فرستنده وگیرنده به صورت سخت افزاری و از طریق لحیم کاری انجام می شود.بدین منظور به تعدادی سوییچ در دستگاه گیرنده و تعدادی جامپر در دستگاه ریموت نیاز هست.

سوییچ های دستگاه  گیرنده در وضعیت روشن یا خاموش قرار می گیرند.جامپرهای دستگاه فرستنده نیز در حالت قطع یا وصل  قرار دارند.

حالت سوییچ ها وجامپرها باید یکسان باشد تا پیام از ریموت به گیرنده ارسال شود.درغیر این صورت پیامی مخابره نمی شود.

همان طور که مطرح شد این ارتباط به صورت لحیم کاری است .پس به راحتی امکان کپی برداری از آن وجود دارد.این امر باعث کاهش امنیت این نوع از ریموت ها میشود.

تیم ریموت سازی سیار به شما کمک می کند تا ریموتی با میزان امنیت بالا خریداری نمایید. و همراه و مشاور شما خواهد بود.

بیشتر بدانید:طریقه کد دادن ریموت

ریموت کنترل hoping

 

در این دسته از ریموت ها کد بین فرستنده و گیرنده همواره تغییر می کند،پس امکان کپی برداری وجود ندارد.با توجه به قابلیت فراوان کد دهی (15 میلیارد حالت کد دهی) از امنیت بالایی برخوردار است.

محال است بتوان این نوع از ریموت ها را هک کرد .پس بهترین محل استفاده از آن ها منزل و مکان هایی است که تامین امنیت آن ها برای ما بسیار ضروری می باشد .

ریموت سازی سیار

ریموت کنترل code learning

 

این نوع ریموت کنترل ها دارای آی سی های مخصوص هستند.ابتدا  گیرنده ریموت در حالت شناسایی قرار می گیرد، و در مرحله بعد اطلاعات در ریموت ذخیره می شود. پس از ذخیره دستور اجرا می شود.

امکان کپی برداری در این نوع از ریموت ها وجود ندارد . مگر اینکه فردی متقلب به کد های گیرنده دست یابد و به کد گزاری این وسایل  وارد بوده و کدها را تغییر دهد.

امروزه به منظور افزایش امنیت ریموت کنترل ها از کد های خودکار استفاده می شود.به این معنی که بعد از هربار استفاده از دستگاه ، فرکانس ارسالی تغییر می کند.

این عمل میزان امنیت این وسایل را افزایش خواهد داد و اعتماد کاربران را جلب خواهد کرد.تا در کمال اطمینان از ریموت خود استفاده نمایند.

در این مقاله سعی شد تا با انواع ریموت ها و ریموت کنترل جرثقیل میزان امنیت آن ها آشنا شوید.حال شما هستید که تصمیم می گیریدبا توجه به شرایط  کدام نوع را انتخاب نمایید.

در دنیای پر مشغله امروز استفاده از یک سایت برای سفارش آنلاین ریموت به شما کمک می کند تا هرچه سریعتر به آنچه نیاز دارید برسید. و در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

درضمن به یاد داشته باشید این وسایل مانند هر وسیله الکتریکی نیاز به تعمییر خواهند داشت. تیم  ریموت سازی سیار،  دیجی کلید در خدمت شماست . و خدمات خود را با افتخار تقدیمتان می نماید.

بهتر است بدانید: کلیدسازی تهرانپارس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز