به دیجی کلید خوش آمدید

تعمیر رسیور کرکره برقی

تماس فوری با کلید ساز

تعمیر رسیور کرکره برقی

برای تعمیر رسیور کره کره برقی  و تعمیر کرکره برقی میتوانید به سایت دیجی کلید مراجعه کنید.

تاریخچه کرکره برقی

در گذشته استفاده از کرکره های دستی رایج بود. به تدریج چون کرکره های دستی در برابر تغییرات جوی زیبایی و رنگ خود را از دست می دادند. کرکره های سنتی بعد از چندین سال روی بورس بودن کم کم جای خود را  ابتدا  حفاظ های آکاردئونی و سپس به کرکره های برقی دادند.

پدیدآمدن اولین کرکره برقی را مربوط به یونان باستان می دانند.هرون دانشمند یونانی کسی است که کرکره پنجره و… را اختراع کرد.

بهتر است بدانید:روغن کاری کرکره برقی

انواع کرکره برقی

دلیل عمده تنوع و تفاوت کرکره های برقی تیغه و موتور می باشد. تیغه کرکره های برقی شامل آلومینیومی، پلی کربنات و گالوانیزه هست. از بین این سه تیغه نوع آلومینومی پرفروش تر هست که در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

  1. کاسه فنری
  2. صفحه کرکره
  3. ریل
  4. پروفیل که نگهدارنده ریل است
  5. بلبرینگ

بیشتر بدانید:تعمیرکار درب اتوماتیک و کرکره برقی

تعمیر رسیور کرکره برقی

سرعت،امنیت و ظاهر کرکره اتوماتیک

این کرکره ها با فشاردادن دکمه ریموت بالا و پایین می روند و برای به حرکت درآوردنشان نیازی به نیروی دستی نیست.

امنیت: چون در ساخت این کرکره ها از تیغه های درجه یک و با کیفیت استفاده می شود در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند و به وسیله موتور به حرکت در می آیند.

ظاهرکرکره اتوماتیک: زیبایی این کرکره ها به دلیل داشتن تیغه های رنگی است، این رنگ ها ضدخش و در برابر آب مقاوم هستند.

نکات مثبت کرکره های اتوماتیک در برابر کرکره های قدیمی

کرکره های قدیمی وزن زیادی داشتند و موفع بالا و پایین رفتن آلودگی صوتی زیادی تولید می کردند. از لحاظ امنیت هم به راحتی قفل هایشان شکسته میشد و خب امنیت بالایی هم نداشتند. برعکس کرکره های اتوماتیک هم صدای کمتری تولید می کنند و از نظر ظاهری هم در برابر تغییرات جوی تغییر ظاهر نمی دهند و زیبایی خود را حفظ می کنند.

قسمت های تشکیل دهنده درب اتوماتیک

  1. ریل
  2. تسمه
  3. موتور
  4. چشم های الکترونیک
  5. کنترلر

دلیل اینکه کرکره برقی درست کار نمی کند چیست؟

برای اینکه قبل از مراجعه به تعمیرکار، متوجه مشکل کرکره برقی بشوید و اگر می توانید خودتان آنرا تامین کنید، لازم است که مشکل را شناسایی کنید و در جهت رفع آن عمل کنید.

  1. اگر ریموت کار نمی کند باطری را چک کنید.
  2. مطمئن بشوید که برق در مدارکرکره وجوددارد.
  3. اگر کرکره با دستور ریموت حرکت نکرد، فتوسل ها را بررسی کنید.

بیشتر بدانید:تعمیر کرکره برقی قدیمی

تعمیر رسیور کرکره برقی

سنسور درب کرکره برقی

یکی از خرابی های رایج خرابی سنسور کرکره برقی می باشد. خرابی چشمی به دلیل گرد وغبار و نورخورشید اتفاق می افتد و مانع از بسته شدن کرکره می شود.

بالا و پایین رفتن بیش از حد کرکره برقی

یکی از اصلی ترین دلیل ها در این زمینه، به هم خوردن تنظیم میکروسویچ میباشد.که از تنظیم خود خارج شده و کرکره  زیاد بالا یا پایین میرود که در هر دو صورت  آسیب شدید به تیغه ها  و ریل می رسد که باید در سریع ترین زمان برای رفع مشکل اقدام نمودو دلیل دوم خرابی میکروسوئیچ کرکره میباشد که اگر با تنظیمات میکروسوئیچ حد بالا و پایین کرکره تنظیم نمیشود که در این صورت موتور نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

نحوه عملکرد رسیور کرکره برقی

وظیفه رسیور کرکره برقی این است که8 فرمان کاربر را که از ریموت ارسال میکند دریافت کند و پس از تجزیه و تحلیل آن را برای اجرا به موتور کرکره برقی ارسال میکند. درواقع رسیور نقش یک واسطه را ایفا میکند که پیام های فرمان را از ریموت به موتور ارسال میکند.

رسیور کرکره برقی

رسیور کرکره برقی یک دستگاه الکترونیکی است که حفاظت و نگهداری از آن خیلی مهم می باشد. چرا که هر عیب و ایرادی می تواند باعث اختلال در عملکرد کرکره برقی ما بشود و ایرادیابی و تعمیر هم هزینه زیادی به دنبال دارد.برای حفاظت از رسیور باید آنرا در جایی امن نصب کنیم تا آب به آن نفوذ نکند، همچنین در برابر نورخورشید و ضربه درامان باشد.

بهتر است بدانید:از ریل خارج شدن کرکره برقی

تعمیر رسیور کرکره برقی

قیمت رسیور کرکره برقی

قیمت رسیور کرکره برقی به برند و کیفیت آن بستگی دارد.به طور کلی حدود قیمت رسیور کرکره برقی از 300/000 تومان به بالا میباشد

کلام پایانی

برای خرید و تعمیر رسیور کرکره برقی و تعمیر کرکره برقی می توانید به سایت دیجی کلید مراجعه کنید و با ما تماس بگیرید. مجموعه ما آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در 24ساعت شبانه روز است.

با کلیدسازی دیجی کلید تماس بگیرید و از خدمات کلیدسازی شبانه روزی و کلید سازی سیارما بهره مند بشوید.

 

8 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر رسیور کرکره برقی»

  1. اراینکه تعمیر رسیور کرکره برقی در دیجی کلید به صورت 24 ساعته خدمات میدهند نهایت تشکر را دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز