به دیجی کلید خوش آمدید

تعمیر کرکره برقی قدیمی

تماس فوری با کلید ساز

تعمیر کرکره برقی قدیمی

تعمیر کرکره برقی قدیمی در سایت دیجی کلید

تعمیر کرکره برقی قدیمی

در این وبلاگ قصد داریم برای شما درباره تعمیر کرکره برقی قدیمی صحبت کنیم. در ابتدا به تعریفی کوتاه از کرکره برقی می‌پردازیم. کرکره برقی نوعی درب یا کرکره پنجره‌ای است که از تعداد زیادی نوار افقی به هم متصل شده‌اند.

کرکره برقی در را برای بازکردن بالا می‌آورد و برای بسته‌شدن آن را پایین می‌آورد. در درهای بزرگ، عملکرد ممکن است توسط دستگاهی موتوری باشد. کرکره برقی در برابر باد، باران، آتش‌سوزی و سرقت محافظت کافی را به عمل می‌آورد. کرکره برقی در برابر خرابکاری و سرقت محافظت می‌کند.

بهتر است بدانید:تعمیر رسیور کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی قدیمی

تعمیر کرکره برقی قدیمی چیست؟

به‌طورکلی ممکن است برای همه افرادی که از کرکره برقی استفاده می‌کنند مشکلاتی گاهی پیش بیاید. در این زمان که شما نیاز به تعمیر کرکره برقی قدیمی دارید می‌توانید از سایت دیجی کلید کمک‌های لازم را دریافت کنید. کرکره‌های برقی برای هر محل که نصب می‌شوند مهم هستند و کار روان کرکره برای ایمنی و امنیت هر محل ضروری است.

برخی از مشکلات رایج وجود دارد که در صورت عدم استفاده صحیح می‌تواند باعث مشکلات جدی در کرکره‌های برقی شود. در اینجا برخی از مشکلات رایج وجود دارد، مانند: خرابی یک موتور معیوب می‌تواند باعث مشکلات جدی در کرکره شود. اگر صدای غیرضروری در موتور وجود داشته باشد، به این معنی است که مشکلی در موتور وجود دارد و باید در اولویت رفع شود. یک موتور خراب همچنین می‌تواند بیش از حد گرم شود و این می‌تواند بر کار کرکره غلتکی تأثیر بگذارد.

بیشتر بدانید:تعمیرکرکره برقی درتهران

تعمیر کرکره برقی قدیمی، منابع برق و اتصالات

منابع برق و اتصالات در کرکره برقی یکی از مشکلات مربوطه است که جزء رایج‌ترین مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوید؛ بنابراین همیشه بهتر است منابع برق و اتصالات را به طور مرتب بررسی کنید.

اتصالات شل می‌تواند باعث آسیب جدی به کرکره شود و گاهی اوقات ممکن است باعث اتصال کوتاه یا هر عیب دیگری شود. در این شرایط ممکن است شما نیاز جدی به تعمیرات کرکره برقی قدیمی داشته باشید و در این زمان ما را فراموش نکنید.

تعمیر کرکره برقی قدیمی

تعمیر کرکره برقی قدیمی و انسداد گردوغبار

گاهی یکی از دلایل تعمیر کرکره برقی قدیمی شما این است که گردوغبار یا انسداد در مسیر کرکره نیز یک مشکل رایج را به وجود آورده است که می‌تواند باعث خرابی کرکره شود. اگر کرکره‌ای به‌آرامی حرکت می‌کند یا حرکات نامنظمی دارد، ممکن است انسداد یا گردوغبار در مسیر وجود داشته باشد. برای عملکرد روان کرکره باید فوراً آن را تمیز کنید.

سنسورهای مجاورتی در تعمیر کرکره برقی قدیمی

این سنسورها باز و بسته‌شدن کرکره‌های برقی را کنترل می‌کنند. اگر روی سنسور کثیفی وجود داشته باشد، به‌درستی کار نمی‌کند و می‌تواند بر باز یا بسته‌شدن شاتر تأثیر بگذارد و گاهی نیاز به تعمیر کرکره برقی قدیمی پیدا کند.

گاهی اوقات می‌تواند به کرکره غلتکی نیز آسیب برساند. سنسورهای مجاورتی نیز به هر دلیلی ممکن است آسیب ببینند، بنابراین باید این سنسورها را به طور مرتب بررسی کنید.

بیشتر بدانید:از ریل خارج شدن کرکره برقی

کرکره برقی چگونه کار می‌کند؟

با شاترهای الکترونیکی سنسور CMOS روشن می‌شود و سنسور خط به خط به‌صورت متوالی اسکن می‌کند و با حرکت سریع سوژه‌های شاتر در تصویر دیده می‌شود و در این لحظه کرکره برقی شما باز می‌شود.

از کرکره‌های برقی در کجا استفاده می‌شود؟

کرکره‌های برقی کاربردهای زیادی از جمله درب وانت، گاراژ، آشپزخانه، مدارس، زندان‌ها و انبارها دارند. زمانی که حس کردید عملکرد کرکره برقی شما مختل یا کند شده است برای بهبود بخشیدن به این شرایط بهتر است که برای تعمیرات کرکره برقی قدیمی در سایت دیجی کلید تماس بگیرید. سایت دیجی کلید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و با کمترین هزینه برای شما انجام می‌دهند.

مزیت کرکره برقی چیست؟

برخلاف آینه‌ها یا کرکره‌های مکانیکی، کرکره‌های الکترونیکی قادر به عکاسی بی‌صدا هستند، زیرا صدای اضافی تولید نمی‌کنند. این مزیت دامنه دوربین را به لحظات حساس و تعیین‌کننده و صحنه‌های دیگری که ممکن است.

تعمیر کرکره برقی قدیمی

کرکره‌های برقی همان‌طور که از نامشان پیداست به‌صورت برقی کار می‌کنند. این به این معنی است که آنها را می‌توان با فشار ساده یک دکمه باز کرد و نیازی به چرخاندن میل‌لنگ یا سیم‌پیچ نیست. اگر هرگونه مشکلی برای شما درباره کرکره برقی پیش آمد می‌توانید با تعمیر آن را به حالت اولیه و سالم خود بازگردانید.

 

بهتر است بدانید:تعمیرکار درب اتوماتیک و کرکره برقی

5 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کرکره برقی قدیمی»

  1. سلام ممنونم از اطلاعات خوبتون ر میشه باخوندن مطلب تمیز کزدن سنسورهای مجاورتی کرکره برقی به دیر خراب شدن انها کمک کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز