به دیجی کلید خوش آمدید

روغن کاری کرکره برقی

تماس فوری با کلید ساز

روغن کاری کرکره برقی

آموزش مراقبت و نگهداری کرکره برقی

روغن کاری کرکره برقی پارکینگ بهترین راه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از خرابی کرکره برقی است. در طول ماه های تابستان کرکره برقی پارکینگی شما متحمل بیشترین بار رفت وآمد و البته باز و بسته شدن خواهد شد. آنچه گفت شده متذکر این مطلب است که در اواسط پاییز و زمستان، کرکربرقی های پارکینگی شما نیازمند توجه بیشتری برای كاركرد هرچه بیشتر و بهتر و البته طولانی تر هستند. یکی از دلایل توجه بیشتر به کرکره برقی ها به علت تغییر شرایط فصلی می باشد. با سردتر شدن هوا موتور موجود در کرکره و همچنین جک و فنر کرکر برقی سخت تر کار می کنند تا کرکره های اتوماتیک در همان سرعتی حرکت کنند که پیشتر در هوای گرم كار میكردند.

برای اطمینان از كاركرد درست فنر و موتور کرکره برقی، مراقبت و تعمیرات پیشگیرانه فصلی بسیار ضروری است. بنابراین تعمیر کرکره برقی پارکینگ را بصورت دوره ای و فصلی، جدی بگیرید.

بهتر است بدانید:تعمیر کرکره برقی

آموزش نگهداری و تعمیر کرکره برقی پارکینگ

به طور کلی تعمییرات درب های برقی پارکینگ کار آسانی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. و با مطالعه مقالات متفاوت و دیدن فیلم های اموزشی میتوانید اطلاعات و اموزش های مربوط را دریافت کنید و تعمییرات لازم مربوط به کرکره برقی خودتان را انجام دهید.

روغن کاری کرکره برقی

ساده ترین كاری که هركسی می تواند انجام دهد اسپری روغن کاری کرکره برقی روی قطعات متحرک کرکره برقی است. بخش مهم انجام اینکار این است که  نیاز تمام قطعات متحرک کرکره برقی به روغن یکسان نیست. لازم به ذكر است كه اصلا از Multi-Use WD 40 برای کرکره برقی پارکینگ استفاده نکنید. اگرچه در جلوگیری از تراکم آب و رطوبت بسیار عالی است اما می تواند روغن های دیگر را نیز دفع كرده یا شستشو دهد. ممکن است  که در ابتدا کار خوب به نظر برسد، اما در دراز مدت باعث خشك شدن غلتک های کرکره برقی خواهد شد.

در نظر داشته باشید که برای روغن کاری کرکره برقی حتما بلبرینگ ، فنر ها و لولا را روغن کاری کنید. با انجام به موقع و درست در زمان مناسب و میتوانید تا حد زیادی از خراب شدن زود هنگام تیغه های کرکره برقی پیشگیری کنید و طول عمر این محصول را افزایش دهید.

دلیل اصلی روغن کاری کرکره برقی این است که فشاری که موتور کرکره برقی در حین بالا و پایین آمدن تیغه ها تحمل میکند را کم کنید. به این تریتیب تیغه ها راحت تر میتوانند تحرک داشته باشند و از ایجاد صدای تیغه ها نیز پیشگیری میشود.

نکته  ای که باید در هنگام روغن کاری کرکره برقی در نظر داشته باشید این است که گاهی مجاز به استفاده از اسپری سلیکون هستید ولی توصیه میکنیم از گریس و Multi-Use WD 40 برای روغن کاری درب کرکره برقی استفاده نکنید.

گریس از ورود رطوبت به داخل جلوگیری میکند ولی در عین حال خاصیت روغن ها را از بین میبرد و در خود حل میکند.

بهتر است بدانید:تعمیر کرکره برقی قدیمی

گریس و روغن مناسب کرکره برقی

ما برای رو غنکاری کرکره برقی و قطعات متحرک، WD 40 Specialists یا روغن لیتیوم سفید و همچنین روغن سیلیکون مقاوم در برابر آب را  توصیه می کنیم. در بازار کرکره  برقی به این روغن ها روغن بلستر درب پارکینگ یا گریس لیتیوم سفید بلستر هم می گویند. این ها چند نمونه از روان کننده ها / گریس های با کیفیت خوب هستند که می توانید تقریبا درهر فروشگاه سخت افزاری پیدا کنید. حتما برای گریس کاری  و روغنکاری کرکره برقی از روغن و گریس مناسب کرکره برقی استفاده نمایید.

با کلیدسازی دیجی کلید تماس بگیرید و از خدمات کلیدسازی شبانه روزی و کلید سازی سیار بهره مند بشوید.

بهتر است بدانید:از ریل خارج شدن کرکره برقی

6 دیدگاه دربارهٔ «روغن کاری کرکره برقی»

  1. من در مورد نحوه نگهداری و تعمیر کرکره برقی نمیدونستم، ممنون از دیجی کلید بخاطر مطالب مفید و آموزندشون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز