به دیجی کلید خوش آمدید

از ریل خارج شدن کرکره برقی

تماس فوری با کلید ساز

تعمیر رسیور کرکره برقی

برای خرید و تعمیر کرکره برقی می توانید به سایت دیجی کلید مراجعه کنید.

کرکره دستی

کرکره دستی در گذشته مورد استفاده بود. از آهن ساخته می شد و به مرور زمان زیبایی خود را در برابر تغییرات جوی از دست میداد. قیمت بالایی هم داشت.

کرکره برقی

یکی انواع درب ها اتوماتیک است. کرکره برقی از جنس آلومینیوم ساخته می شود و شکل مدرن کرکره دستی می باشد.

کرکره برقی نوعی کرکره می باشد که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند.  همچنین با استفاده از یک ریموت به راحتی امکان باز و بسته شدن آن فراهم شده است.

بهتر است بدانید:روغن کاری کرکره برقی

از ریل خارج شدن کرکره برقی

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

  1. تیغه کرکره برقی
  2. محفظه کرکره برقی
  3. رول کرکره برقی
  4. ریل کرکره برقی
  5. ریموت کرکره برقی
  6. کنترل پنل کرکره برقی

مزایای کرکره برقی

  1. دارای قابلیت شستشو
  2. دارای امنیت بالا و ضد سرقت
  3. قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی
  4. طول عمر بیشتر
  5. کاهش آلودگی صوتی
  6. دارای امنیت بالا و ضد سرقت

بیشتر بدانید:تعمیر رسیور کرکره برقی

از ریل خارج شدن کرکره برقی

امنیت کرکره برقی

کرکره برقی های اتوماتیک از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

می توانید برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت آن از قفل کرکره برقی و کرکره برقی ضد سرقت اسفاده نمایید.

جنس کرکره برقی

بیشتر از جنس آلومینیوم ساخته می شود و به دلیل کاربری مناسب و آسان و رنگ های مختلف مورد توجه هستند.اهرم و لوازم الکتریکی به کار رفته در  کرکره برقی قابلیت برنامه ریزی و انجام تنظیمات اختصاصی را دارند.

قیمت کرکره برق

 سایز و اندازه‌ی کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی، سایز و اندازه‌ای آن است .با توجه به نوع کاربرد درب کرکره‌ای برای محل مورد نظر (مسکونی ، تجاری ، اداری  و… ) کارشناسان پس از بازدید و اندازه گیری های لازم قیمت نهایی را اعلام می‌کنند .

بیشتر بدانید:تعمیر کرکره برقی قدیمی

از ریل خارج شدن کرکره برقی

نوع تیغه

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت کرکره برقی نوع تیغه است. نوع عایق، اندازه، جنس و رنگ تعیین کننده میزان قیمت تیغه کرکره برقی هستند. جنس تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد. معمولا پرکاربردترین آنها فولاد، پلی کربنات و آلومنیوم است.

نوع موتور

یکی از عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی  نوع موتور آن است. موتورهای کرکره برقی به دو نوع تقسیم می شوند. موتور ساید و موتور توبولار

علت خرابی کرکره برقی

1-ساییدگی و پارگی تیغه کرکره برقی می­تواند باعث خرابی آن شود. گاهی اوقات علت خرابی کرکره اتوماتیک خراب شدن پرده­ های کرکره است. در مواردی که استفاده روزانه از کرکره برقی زیاد است ممکن است کرکره دچار فرسودگی شود و فرورفتگی ­ها و برآمدگی هایی روی آن ایجاد شود.

2-ممکن است اشتباهاتی در کدها رخ داده باشد. اغلب کرکره های برقی دارای کد عملیاتی هستند. گاهی اوقات علت خرابی ناشی از تداخل کدها است. برای مثال ممکن است هنگام کار با ریموت کرکره برقی ، کرکره شما با کد همسایه تان تداخل پیدا کند و باعث شود کرکره برقی نتواند عملکرد صحیحی داشته باشد. در چنین شرایطی می توانید با کارشناسان دیجی کلید تماس بگیرید و مشکل را برطرف کنید.

3-  گاهی اوقات علت خرابی کرکره برقی ناشی از خراب شدن جک ها است. برای این مشکل باید از کارشناسان کمک دریافت کنید و جک ها را تعمیر کنید.

بهتر است بدانید:تعمیرکار درب اتوماتیک و کرکره برقی

از ریل خارج شدن کرکره برقی

از ریل خارج شدن کرکره برقی به دلیل ایراد دستگاه مرکزی و فیوز

دلیل دیگر از ریل خارج شدن کرکره برقی و بالا و پایین نرفتن آن می‌تواند وجود مشکل در دستگاه مرکزی یا فیوز باشد. برای چک کردن سلامت دستگاه مرکزی، گوش خود را نزدیک آن ببرید. سپس دکمه‌ای را روی ریموت فشار دهید. باید صدای رله دستگاه مرکزی را بتوانید بشنوید. اگر صدایی نمی‌شنوید، سلامت فیوز را بررسی کنید. فیوز در داخل محفظه مدار کرکره برقی قرار دارد. اگر فیوز هم مشکلی نداشت، احتمال دارد که برد مدار یا سیم‌های ورودی آن دچار مشکل شده باشند.

برای تعمیرات کرکره برقی می توانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.متخصصان ما آماده خدمت رسانی به همشهریان به صورت شبانه روزی هستند.

با کلیدسازی دیجی کلید تماس بگیرید و از خدمات کلیدسازی شبانه روزی و کلید سازی سیارما بهره مند بشوید.

 

6 دیدگاه دربارهٔ «از ریل خارج شدن کرکره برقی»

  1. درب پارکیینگ ساختمان ما دارای درب کرکره برقی میباشد و مقاله از ریل خارج شدن درب کرکره برقی اطلاعات خوبی به من داد چون درب ما هر چند وقت یکبار دچار مشکلاتی مانند حرکت نکردن میشود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز