به دیجی کلید خوش آمدید

تعمیر جک پارکینگی محک

تماس فوری با کلید ساز

تعمیر جک پارکینگی محک

تعمیر جک پارکینگی محک در مناطق مختلف تهران را  از سایت دیجی‌کلید بخواهید.

با ما در دیجی کلید همراه باشید تا به بررسی انواع جک پارکینگی، خرید جک پارکینگ و فروش جک پارکینگ بپردازیم.

و می‌بایست برای تعمیر جک پارکینگ با مرکز تماس دیجی کلید ارتباط حاصل نمایید.

معرفی

 

امروزه تقریبا در تمامی ساختمان‌ها از درب‌های ریموت دارکه توسط جک‌های روغنی حرکت می‌کند استفاده می‌شود و باپیشرفت تکنولوژی عمومیت یافته اندوامروزه کاربرد زیادی در ورودی‌های منازل، ادارات، شرکت‌ها و انبارهاو… پیدا کرده‌اندبه طوری که تنوع بالای آن‌ها امروزه حرکت دادن درب ها به شکل گذشته تقریبا غیر قابل تصور کرده است.

در این بخش میخواهیم جک درب پارکینگ محک(تکنما) که یکی از بهترین جک های ایرانی در بازار می باشد راتحلیل نماییم. و برای تعمیرجک پارکینگی محک نیز اطلاعات لازم را فراهم نماییم

این جک جزو جک های با قدرت در کشور است که توان جابه‌جایی درب تا وزن حدود 400 کیلوگرم برای هر لنگه و طول 3 متر را دارا می‌باشد.

این درب اتوماتیک هم مانند دیگر درب های اتوماتیک در صورت قطع شدن برق توسط سیستم خلاص کن میتوان آن را به حرکت در آورده وپس از عبور دوباره آن را به حالت آماده به کار درآورید.

اپراتور محک قابلیت شناسایی 1000 عدد ریموت کنترل را داردکه این ریموت می تواند برنامه های مختلف(توقف، حرکت معکوس یا عملکرد تک لنگه) را به جک برقی ارسال کند.

بهتر است بدانید:جک پارکینگ جنرال

 مزایای این جک برقی

سیستم تشخیصی مانع می‌باشد که در هنگام بسته شدن در صورت وجود مانع درب باز می گردد که این موجب کاهش خطرآسیب‌های احتمالی نیز هست. . همچنین حاصل اطمینان به این جک بسیار پرقدرت وپیشرفته باعث شده تا گارانتی دو ساله تعویض و تعمیر را برای مشتریان عزیز به همراه داشته باشد .

این جک درمجموع محصولی مقرون به صرفه می باشد زیراعلاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی نیزمیباشد.

نصب ساده، امکان تنظیم منو برای باز و بسته کردن جداگانه درب ها و قابلیت تنظیم مجزای زمان انتهایی، از جمله ویژگی‌هایی است که این محصول را به یک گزینه بسیار مناسب برای انتخاب می کند.

درب اتوماتیک محک برای استفاده  در ساختمان های پر رفت وآمد اداری، مسکونی، کارخانه ها و… مناسب است. این جک به دلیل باز شدن 110 درجه ای برای هر لنگه  نکته مهمی که سهولت تردد را برای مشتریانش فراهم کرده است.

علاوه بر موارد مکانیکی طراحی وساخت قسمت های الکترونیکی وکنترل درب بسیار قابل توجه هستند، ازجمله جک های شفت بلندمحک  قابلیت کنترل از طریق آیفون های تکنما را نیز دارد.

همچنین بر خـلاف بسیاری از محصولات دیگر ، نه تنها بر روی کاتالوگ جک ها بلکه بر روی کارتن این جک بازویی توانایی‌ها وقابلیت های فنی درج شده است.

گروه تعمیر جک پارکینگ شهر لیفتراک کلیه خدمات و سرویس مربوط به این نوع درب های اتوماتیک را در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگی محک، تعمیر جک پارکینگ در تهران را توسط کادری مجرب ومتخصص این امر را به همشهریان محترم ارائه می دهد.

تعمیر جک پارکینگی محک
تعمیر جک پارکینگی محک

کاربرد و بررسی محصول

 

درب کنترلی پارکینگ چیست و چگونه کار می کند ؟ درب های کنترلی پارکینگ انواع مختلفی دارند که دو نوع آن در کشور کاربرد بیشتری دارند . 1- دربهای لولایی 2- دربهای ریلی

سیستم بازکننده دربهای لولایی در یک جعبه بسته بندی شده (پکیج) ارائه می شوند که شامل اجزای زیر است:

1- دو عدد جک 2- دو عدد چشم الکترونیکی مادون قرمز IR 3- یک عدد تابلو فرمان 4- یک عدد فلاشر 5- ریموت کنترل ( بسته به نوع سیستم و مارک آن، یک یا دو عدد در پکیج قرار دارد)

بیشتر بدانید:ویژگی کلید هوشمند

مشخصات فنی

 

جکهای الکترومکانیکی، الکتروموتورگیربکس یک ماردون (میله پیچ مانند) را می چرخاند درست مانند زمانی که می خواهید یک پیچ را سفت کنید. روی این مارپیچ قطعه ای مانند مهره قرار دارد. مارپیچ در جای خود می چرخد ، چنانچه به مهره لوله ای وصل کنیم ، آن لوله به جلو یا عقب با قدرت حرکت می کند.

جکهای هیدرولیکی که معمولا از : هیدروپمپ و جک هیرولیکی تشکیل شده اند. جک هیرولیکی چیزی شبیه به سرنگ است. هیدروپمپ روغن هیدرولیک را با قدرت داخل جک هیرولیکی تزریق می کند و بازوی جک را به عقب و جلو حرکت می دهد. هر دو نوع جک در سیستم های بازکننده درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

چشم های الکترونیکی:

این چشمها که در هر پکیج دو عدد هستند با هم متفاوتند. یکی از این چشمها فرستنده (Transmitter) اشعه مادون قرمز است که در نقشه ها به آن Tx میگویند و چشم دیگر گیرنده (Receiver ) اشعه مادون قرمز که به آن Rx میگویند. این چشمها باید کاملا روبروی هم نصب شوند تا اشعه مادون قرمز ارسالی از چشم فرستنده توسط چشم گیرنده دریافت شود. حال چنانچه مانعی این اشعه را قطع کند، تابلو فرمان می فهمد کسی یا چیزی بین درب قرار دارد بنابراین جکها را متوقف میکند.

تابلو فرمان:

مغز متفکر سیستم است و تمام عملکرد اجزای سیستم را کنترل می کند. هر سیستم، تابلو فرمان خود را دارد و امکان استفاده از تابلوفرمان یک سیستم برای سیستم دیگر وجود ندارد.مگر در سیستمهای کاملا هم مدل و کاملا مشابه.

فلاشر:

چراغ چشمک زنی است که باز و بسته شدن دربها را اعلام میکند.

ریموت کنترل:

این قطعه را همه می شناسند. یک فرستنده رادیویی دیجیتالی است که شما بوسیله آن فرمان باز یا بسته شدن یا توقف دربها را ارسال میکنید. با توجه به ضروریات زندگی روزمره و مشکلات ناشی از قطع برق و مشخصات مصرف کننده های برقی ، دستگاه های یو پی اس ( برق اضطراری ) با توان تلفاتی پایین و بازدهی بالا باعث می شود دستگاه درزمان استفاده ازانرژی ذخیره شده بتواند مدت زمان بیشتری مصرف کننده را روشن نگه دارد و اختلال کمتری درزندگی روزمره ایجاد کند .

دربهای ریلی که مکانیزم کار این نوع درب به صورت کششی و به وسیله چرخ دنده پرقدرت بر روی دنده شانه ای می باشد. سیستم اتوماسیون این دربها با استفاده از انتقال قدرت گیربکس در دو مدل چرخ دنده شانه‌ای و زنجیری ارائه می گردد. تعمیردرب ریلی ساده تر بوده و کمترخراب می‌شود.

خدمات دیجی کلید در رابطه با تعمیر جک پارکینگی محک شامل تمامی موارد تخصصی موردنظر شده ودر هر ساعت از شبانه روز هر کجای تهران میتوانید با خیال آسوده با ما تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید:انواع جک پارکینگ

معرفی قابلیت های کلی انواع جک‌های محک

 

  1. قابل استفاده در آپارتمانهای بزرگ و ساختمان های اداری پر رفت و آمد
  2. مناسب برای درب هایی با عرض 2 متر برای هر لنگه
  3. مجهز به مدار فرمان کاملا هوشمند با قابلیت برنامه ریزی دقیق
  4. امکان استفاده از سنسور مادون قرمز در دو حالت باز و بسته شدن
  5. قابلیت برنامه ریزی دستگاه جهت بسته شدن درب به صورت خودکار و با استفاده از تاخیر زمانی قابل تنظیم و یا با استفاده از فرمان ریموت
  6. توانایی باز و بسته نمودن درب دو لنگه به وزن ۷۶۰ کیلوگرم
  7. ماکزیمم طول مجاز برای هر لنگه درب ۲ متر
  8. قابلیت شناسایی 120 عدد ریموت کنترل.
  9. ماکزیمم زاویه باز شدن درب 110 درجه می باشد
  10. امکان باز شدن به صورت تک لنگه
  11. نصب سریع و آسان
  12. ضد آب بودن کلیه قطعات

تیم تخصصی تعمیر جک پارکینگی محک در سایت دیجی کلید همچنین ، در مشاوره و راهنمایی برای انتخاب و خرید بهترین جک و چه درمرحله اجرا و نصب و همچنین درزمان پشتیبانی به صورت کامل همراه شما خواهد بود تا بهترین انتخاب ممکن را دراین زمینه داشته باشید.

 

محک دارای دو سال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش می باشد . سیستم جک برقی پارکینگ همواره موجود می باشد و در صورت ثبت سفارش نصب و راه اندازی می شود .

کافیست با ما تماس بگیرید و نگران مشکلات بعدی و سرویس‌های دوره‌ای این جک‌ها نیز نباشید.

شرکت محک

 

شرکت محک تولید کننده جک درب بازکن برقی پارکینگ با طراحی و تولید محصولات جک برقی و محصولات فروشگاهی شامل ترازوهای الکترونیکی ، باسکول های الکترونیکی و کالباسبر توانسته است گامی بلند در رسیدن به اهداف ملی ، استقلال اقتصادی، تامین نیازهای داخلی و قطع وابستگی به جک های برقی ایتالیایی و خارجی بردارد .

دستیابی به کیفیت برتر ، ارائه خدمات ویژه پس از فروش و جلب رضایت مشتریان همواره سرلوحه اهداف کلان متخصصین این شرکت بوده است .

شرکت توزین توان سنجش دارای دو کارخانه تولید می باشد که شامل جک برقی الکترومکانیک محک و سیستم های توزین می باشد .که با داشتن نمایندگی های فروش جک پارکینگ و سیستم های توزین در سراسر ایران فعالیت می‌کند .

شرکت محک همواره پذیرای نظرات انتقادات وپیشنهادات هموطنان گرامی جهت ارتقای کیفیت محصولات بوده و درجهت افزایش اعتماد ملی به تولیدات داخلی تلاش می‌کند.

 

 

بهتر است بدانید:جک پارکینگی توربو

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر جک پارکینگی محک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز