به دیجی کلید خوش آمدید

ویژگی کلید هوشمند

تماس فوری با کلید ساز

کلید هوشمند

ویژگی کلید هوشمند چیست ؟

یک ویژگی کلید هوشمند که امروزه در کنار قفل های اسمارت محبوبیت زیادی پیدا کرده اند این است که می توان آن را به عنوان یک تحول در این صنعت دانست لمسی بودن آن است. جلوه آن به نحوی طراحی شده که از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. شما می توانید با کوچک ترین لمس فرمان های مورد نظر را به او بدهید. نصب این کلیدها زمان زیادی از شما نمی گیرد و می توانید به راحتی در جای کلیدهای قدیمی از آن استفاده کنید. در ادامه شما را بیشتر با ویژگی کلید هوشمند آشنا می کنیم.

بیشتر بدانید:بهترین قفل‌های دیجیتال در بازار

کنترل از راه دور و اپلیکیشن

کلیدهایی که به نام کلیدهای هوشمند طراحی می شوند قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن را دارند. به این معنی که شما می توانید از هر فاصله ای آن ها را کنترل کنید. مدیریت کردن کلیدهای هوشمند از طریق تلفن همراه هوشمند ، کامپیوتر و لپ تاپ امکان پذیر است. همچنین کلید های هوشمند می توانند از طریق وای فای به نرم افزار و اپلیکیشن مورد نظر متصل شوند و شما از طریق تلفن همراه آن را کنترل کنید.
همیشه این نگرانی برای افراد وجود دارد که در غیاب آن ها سارق به منزل شان بیاید. زیرا زمانی که شما در خانه حضور ندارید معمولا چراغ های خانه خاموش هستند و سارقین می توانند به راحتی عدم حضور شما در خانه را حدس بزنند. اما از زمانی که کلیدهای هوشمند وارد بازار شده اند این نگرانی برطرف شده است. همان طور که اشاره کردیم این کلیدها قابلیت کنترل از راه دور دارند و شما می توانید در هر ساعتی که تمایل داشتید کلید ها را روشن کنید. در صورت خرابی آن ها نیز جای نگرانی وجود ندارد چرا که امروزه با وجود کلید سازی سیار در هر مکان و ساعتی می توانید قفل و کلید خود را چه ساده و یا هوشمند، تعمیر کنید .

بهتر است بدانید:انواع قفل برای درب ورودی

6 دیدگاه دربارهٔ «ویژگی کلید هوشمند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز