به دیجی کلید خوش آمدید

کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه

تماس فوری با کلید ساز

کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه

کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه تهران در دیجی کلید توسط متخصصان مجرب و معتبر.

 ازجمله مشاغلی که با پیشرفت برق آسای تکنولوژی دستخوش تغییرات اساسی شده حرفه کلید سازی بوده است چراکه سازه‌ ها ساختمان‌ ها روز به روز مدرن تر شده‌اند وحفاظت وامنیت آنها پیچیده تر شده است. کلید سازی جزو جدا نشدنی زندگی رومزه به شمار می‌آید. بنابراین حرفه کلید سازی  بسیار پر رونق و یک ضرورت در سطح دنیا و بخصوص شهرهای بزرگ درآمده است

بنابراین اگر خواستار آن هستید تا از آخرین محصولات و تکنولوژی موجود آگاه شده و بهره ببرید لازم است تا ابتدا به مراکز متخصص  و معتبر هر حوزه مراجعه کنید.

دیجی کلید با گردآوری متخصصان امر در کلید سازی در شهر تهران آماده خدمت رسانی در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به همشهریان  محترم بوده تا دچار تشویش و اتلاف وقت درپی جا گذاشتن یا خرابی قفل در نشوید.

بیشتر بدانید:انتخاب بهترین جنس قفل

 مروری بر پیشینه کلید سازی

 

کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه : قفل ها برای بیش از 6000 سال مورد استفاده قرار گرفته اند، که یکی از نمونه های اولیه آن در خرابه های نینوا، پایتخت آشور باستان کشف شده است.

 

از لحاظ تاریخی، قفل سازها کل قفل، از جمله اجزای تشکیل دهنده آن را می ساختند یا تعمیر می کردند. افزایش تولید انبوه  وارزان، این امر را کمتر مرسوم کرده است. اکثریت قریب به اتفاق قفل‌ها از طریق تعویض‌های مشابه تعمیر می‌شوند، گاوصندوق‌های با امنیت بالا و جعبه‌های محکم رایج‌ترین استثنا هستند.

بسیاری از قفل سازها همچنین روی هرگونه سخت افزار موجود درب ها کار می کنند، از جمله درب بسته، لولا، ضربات برقی و تعمیر قاب. یا با ساخت کلید برای وسایل نقلیه مجهز به ترانسپوندر و پیاده سازی سیستم های کنترل دسترسی قفل های الکترونیکی را سرویس میکنند

با شروع انقلاب صنعتی در اواخر قرن هجدهم و توسعه همزمان مهندسی دقیق و استانداردسازی قطعات، قفل ها و کلیدها با  پیچیدگی فزاینده ای ساخته شدند.

اگرچه نصب و تعویض کلیدها بخش مهمی از قفل سازی است، اما قفل سازهای مدرن در درجه اول در نصب مجموعه های قفل با کیفیت بالا و طراحی، اجرا و مدیریت سیستم های کلید و کنترل کلید نقش دارند.

معمولاً از قفل سازها نیاز دارند تا سطح خطر را برای یک فرد یا مؤسسه تعیین کنند و سپس ترکیب مناسبی از تجهیزات و سیاست‌ها را برای ایجاد یک «لایه امنیتی» اجرا کنند. این یکی از تخصص های ما در کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه است

بیشتر بدانید:قیمت کلید سازی

کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه

ساختار کلید

 

کلید به عنوان یک نشانه امنیتی برای دسترسی به منطقه قفل شده عمل می کند. قفل ها فقط به افرادی  که کلید صحیح را  دارند اجازه می دهند  که باز کنند و دسترسی داشته باشند.

در سیستم‌های مکانیکی قفل/کلید پیچیده‌تر، دو کلید مختلف که یکی از آنها به عنوان شاه کلید یا کلید اصلی شناخته می‌شود، برای باز کردن قفل کار می‌کنند. فلزات رایج عبارتند از: برنج، برنج آبکاری شده، نقره نیکل و فولاد.

هنگامی که کلید وارد میشود، گیره‌های داخل فیکسچر از سوراخ‌های حفر شده در پیچ برداشته می‌شوند و در نتیجه به آن اجازه حرکت می‌دهند. وقتی کلید برداشته میشود، پین ها تا حدی در پیچ میافتد و از حرکت جلوگیری میکند.

بهتر بدانید:خدمات کلید سازی

خدمات کلید سازی شبانه روزی اقدسیه

  • باز کردن :
  • قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و  انبار ها و …
  • درب انواع اتومبیل و سوییچ  انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و  سایر موارد
  • بازکردن انواع قفل کتابی و آویز
  • انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

 

مواردی که روی قیمت کلید سازی تاثیر می گذارد؟

 

جنس و نوع آلیاژی که در کلید به کار می رود

قیمت کلید ساخته شده بسته به جنس و نوع کلید به کار رفته، کار می تواند سخت یا آسان تر باشد. این مسئله می تواند تاثیر بالایی روی قیمت نهایی کار بگذارد و آن را پایین یا بالا ببرد.

میزان پیچیدگی قفل

مسلما هر چقدر ساختار قفل پیچیده تر باشد باز نمودن آن سخت تر انجام شود، و قیمت نهایی آن کار هم به همین شکل تغییر می کند. قاعدتا قفل هایی که پیچیدگی و سختی کار بالایی دارند افزایش قیمت هم خواهد داشت.

مدت زمان انجام یک کار

همان طور که مشخص است هر چقدر زمان انجام کار بیش تر شود کلید ساز هم قیمت بالاتری برای دستمزد این کار در نظر خواهد گرفت.

 

کلیدسازان ماهر کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه به صورت کلید سازی سیار و کلید سازی شبانه روزی به راحتی نحوه باز کردن انواع قفل آویز، قفل درب خانه و…را دانسته و تخصص های لازم را برای ارائه دادن کسب کرده‌اند.

بهتر است بدانید:کلیدسازی در مرکز تهران

تعداد کلیدهای ساخته شده برای مشتری

هر چقدر تعداد کلیدهایی که برای مشتری ساخته می شود بیش تر باشد، قیمت نهایی آن کار هم قطعا افزایش خواهد داشت.

اقدسیه یکی از محله‌های شمال شرق تهران و منطقه شمیران است. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع است. خیابان اقدسیه (برادران شهید موحد دانش) از میدان اقدسیه (شهدای ارتش) در شرق آغاز شده، در میانه راه خیابان آجودانیه را قطع می‌کند و در نهایت به سه‌راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران در غرب منتهی می‌شود.

تیم کلید سازی حرفه  ای و متخصص  دیجی کلید، افرادی متعهد، مجرب و با تجربه هستند. خدمات سیار و شبانه روزی به تمامی مشتریان عزیز اولویت ما می باشد. پس از اولین تماس کارشناس دیجی کلید به سرعت در محل اعزام می‌شود و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات لازم را انجام میدهد.

فقط کافیست با حفظ آرامش در اولین فرصت جهت هماهنگی با ما تماس بگیرید

بهتر است بدانید:کلید سازی در شرق

 

4 دیدگاه دربارهٔ «کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه»

  1. کلید سازی شبانه روزی در اقدسیه بسیار عالییست وهمینطور پاسخگویی و خدمات دهی در کوتاه ترین زمان ممکن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز