به دیجی کلید خوش آمدید

قیمت کلید سازی

تماس فوری با کلید ساز

قیمت کلید سازی

قیمت کلید سازی، امروزه با خدمات مراکز کلید سازی شبانه روزی مانند دیجی کلید دیگر پشت در بسته ای نمی مانید. در هر کجای شهر تهران که زندگی می کنید با یک تماس نزدیک ترین متخصص کلید ساز را درب منزل یا محل کار شما اعزام می کنیم.

رفع قطعی مشکلات قفل های پیچیده و ضد سرقت، کلید شکسته در قفل و … در دستان کلید سازان ماهر دیجی کلید می باشد. ما در این مرکز به پشتوانه سال ها تجربه و مهارت، هر در بسته ای را باز می کنیم. برای آشنایی بیشتر با موارد تاثیر گذار روی قیمت کلیدسازی این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

 

قیمت کلید سازی

بیشتر بدانید:کلیدی سازی در مرزداران

ملاک تعیین قیمت کلید سازی

معمولا عوامل زیادی در قیمت کلید سازی تاثیر می گذارند که مهم ترین آنها نوع قفل می باشد. در کنار نوع قفل و میزان پیچیدگی آن، مدت زمان کار، ابزار و قطعات استفاده شده در کار، هزینه ی رفت و آمد و … از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کلید سازی می باشد.

این روزها قیمت ها لحظه به لحظه در حال افزایش است. مخصوصا دستمزد کارهای فنی که انگار حساب و کتابی ندارد. به همین دلیل بهتر است برای اینکه هزینه های معقول تری پرداخت کنید، حتما از کلید ساز های شرکتی و مراکز معتبر مانند دیجی کلید کمک بگیرید. شرکت ها و مراکز کلید سازی شناخته شده، همیشه تابع تعرفه های مشخصی هستند که نرخ این تعرفه ها از سوی اتحادیه به اصناف ابلاغ شده و هیچ شخصی به طور دلخواه نمی تواند این مبلغ را تغییر دهند. به طور کلی مواردی هستند که روی قیمت ها تاثیر می گذارد برخی از این موارد عبارتند از:

قیمت کلید سازی

 

انواع درب، قفل و کلید ساختمان

امروزه خدمات کلید سازی بسیار گسترده شده است. قفل و کلید مختلفی روی درب های ساختمان ها نصب می شوند که هر کدام پیچیدگی های منحصر به فرد خود را دارند. باز کردن قفل های معمولی نیازی به تخصص خاصی ندارد اما تعمیرات و رفع مشکلات قفل های ضد سرقت و درب های اتوماتیک، نیاز به مهارت های ویژه ای دارند. مسلمأ هر چه کار پیچیده تر باشد و زمان بیشتری بخواهد دستمزد کلید ساز هم افزایش می یابد.
یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در تعیین قیمت کلید سازی نوع تعمیر، تعویض و یا باز کردن قفل و کیلد می باشد. خدمات کلید سازی برای قفل های ضد سرقت، گاوصندوق ها، درب های اتوماتیک و … یک تخصص حرفه ای می باشد و تنها متخصصان حرفه ی کلید سازی قادر به انجام آن هستند.

قیمت کلید سازی برای

قیمت کلید سازی

گاو صندوق ها

گاو صندوق ها یکی از مواردی هستند که هر کلید سازی نمی تواند از پس تعمیر قفل و کلید آن بر بیاید. برای ایمنی و حفاظت بیشتر از گاو صندوق، همیشه قفل های پیچیده و چند مرحله ای روی آنها نصب می شوند. به همین دلیل است که هر کلید سازی نمی تواند این قفل ها را باز و یا تعمیر کند.

بیشتر بدانید:کلید سازی آنلاین

 

در صورتی ایجاد مشکل برای قفل گاو صندوق ها حتما با شرکت های و مراکز معتبر کلید سازی تماس بگیرید. جدا از حرفه ای بودن کلید سازان در باز کردن درب گاو صندوق باید به مورد اعتماد بودن آنها نیز توجه داشته باشید. در بحث تعمیر گاوصندوق نمی توان به هر شخصی اعتماد کرد. 

قیمت کلید سازی برای باز کردن درب انواع خودرو

یکی دیگر از موارد فوری و غیر قابل پیش بینی که از قبل برای آن آماده نیستیم مفقودی، خرابی یا شکستگی سوئیچ است. برای بسیاری از افراد پیش آمده است که سوییچ داخل خودرو مانده و درب قفل شده است یا کلا سوئیچ را گم کرده باشند یا سوئیچ شان در حال چرخاندن شکسته شود و …. .

در چنین شرایطی، برای باز کردن درب ماشین همیشه عجله هم وجود دارد. بسیاری از مراکز معتبر مانند دیجی کلید  خدمات کلید سازی سیار در همه محله های تهران ارائه می دهند که در این شرایط بهترین انتخاب شما محسوب می شود. یک تماس با دیجی کلید بگیرید تا نزدیکترین کلید ساز به محل مورد نظر شما اعزام شود.

قیمت کلید سازی

بهتر است بدانید:کلیدسازی در مرکز تهران

قیمت کلید سازی شبانه روزی

از موثر ترین مواردی که روی نرخ هزینه ی پرداختی به کلید ساز تاثیر مستقیم می گذارد، زمان انجام کار است. بسیاری از مراجعات به فروشگاه ها و مراکز قفل و کلید سازی مربوط به ساعات آخر شب است، درست زمانی که بعد از یک روز کاری سخت  یا یک مهمانی شبانه به خانه بر می گردید و متوجه مفقودی دسته کلید می شوند. این تصویری آشنا برای اکثر افراد می باشد.

درگذشته اگر چنین مسئله ای پیش می آمد باید می نشستیم و به این فکر می کردیم که شب را در خانه ی کدام دوست یا فامیل صبح کنیم تا صبح یک کلید ساز بیاید و در را باز کند. اما امروزه مراکز کلید سازی ای وجود دارند که به صورت شبانه روزی به شما خدمات ارائه می کنند. یکی از این مراکز که به صورت شبانه روزی در تمام نقاط شهر تهران در حال ارائه خدمات می باشد، مرکز کلید سازی دیجی کلید است.

فرض کنید ساعت ۲ یا ۳ نصف شب به یک کلید ساز ماهر نیاز دارید تا درب منزل را برایتان باز کند. به طور حتم کار کردن در این ساعت از شب کمی روی قیمت ها تاثیر دارد و اندکی با قیمت های روز متفاوت است. به طور معمول قیمت کلید سازی با زمان انجام کار ارتباط مستقیم دارد.

بهتر است بدانید:قفل سازی سیار

8 دیدگاه دربارهٔ «قیمت کلید سازی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز