به دیجی کلید خوش آمدید

انتخاب بهترین جنس قفل

تماس فوری با کلید ساز

بهترین جنس قفل

امروز در سایت دیجی کلید در مورد بهترین جنس قفل صحبت می کنیم.

حتما برایتان پیش آمده که قصد داشتید اجناس گران بهایی را در خانه نگهداری کنید یا برای انبار کالا خود به دنبال قفل باشید. شاید بدانید که قفل انواع مختلفی دارد و براساس ساختمان، نوع کلی، اندازه، محل نصب و …تفاوت هایی با یکدیگر دارد. امروز قصد داریم درسایت دیجی کلید در مورد انواع قفل ها و کاربردشان و همچنین چگونگی تشخیص و انتخاب بهترین جنس قفل صحبت کنیم، اگر به این موضوع علاقمند هستید با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:کلیدسازی در مرکز تهران

انواع قفل

موارد استفاده قفل از گذشته تا به حال بسیار بوده است و در گذشته بیشتر از قفل های چوبی استفاده می شد. بر روی قفل های چوبی برجستگی هایی وجود داشت. از آن زمان به بعد در ظاهر قفل ها تغییراتی ایجاد شده است که می تواند در دسته بندی های مختلفی قرار بگیرد. حتما می دانید که برای محافظت و امنیت محل زندگی و کار باید از قفل استفاده کرد و هر قفل را با کلید مخصوص به خود باز کرد. در ادامه به چند نوع قفل که استفاده بیشتری دارند اشاره می کنیم.

قفل درب حیاط

یکی از رایج ترین قفل ها، قفل درب حیاط است که نسبت به قفل های دیگر قیمت مقرون به صرفه ای دارد. از این قفل ها به عنوان قفل درب حیاط و ورودی ساختمان استفاده می شود. قفل حیاط خود در دو دسته برقی و معمولی قرار می گیرد.
احتمالا با قفلی مواجه شدید که دارای یک توپی، بدنه و تعدادی سوراخ به روی خود داشت، به این نوع قفل حیاط معمولی گفته می شود و در مقابل قفل معمولی، قفل برقی وجود دارد که به واسطه نوعی میکروسوئیچ، مولد و ریموت کار می کند. در زمان خرید قفل برای درب حیاط حتما به مواردی از جمله نوع قفل، تعداد زبانه ها، نوع کلید و اتصال به ریموت توجه لازم نشان دهید.

قفل سوئیچی

قفل های سوئیچی دارای دو اهرم می باشند که یکی از آن ها به صورت کشویی حرکت می کند و به عنوان اهرم هدایت کننده می باشد و در کنار آن تعدادی خار نیز در قفل به کار رفته است. این نوع قفل ها سیلندرهای مخصوص به خود را دارند و از این قفل ها معمولا برای اداره ها و محیط های کاری استفاده می شود.

بهتر است بدانید:کلید سازی در شرق

بهترین جنس قفل

قفل کتابی

نوعی دیگر از قفل هایی که در بازار رایج است قفل های کتابی می باشند. از این قفل ها برای محافظت از فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شود. در زمان خرید قفل های کتابی به مواردی از جمله وزن، جنس، کلید و ضخامت میله توجه فرمایید.

قفل کارتی

قفل های کارتی معمولا از سه بخش مهم از جمله قفل کارتی هوشمند، دستگاه کارت خوان و نرم افزار تشکیل شده اند. این قفل ها قابلیت برنامه ریزی دارند و معمولا برای مکان های عمومی از جمله هتل ها، بانک ها، مراکز اداری و تجاری و … استفاده می شوند. از آنجایی که قابلیت چنین قفل هایی بسیار زیاد بنابراین محبوبیت فراوانی دارد. در هنگام خرید قفل کتابی به جنس آن توجه داشته باشید. برای انتخاب بهترین جنس قفل در این نوع جنس فلزی می باشد که استحکام بیشتری در مقابل ضربه و شکسته شدن دارند.

قفل های ضد سرقت

امنیت قفل های ضد سرقت بسیار بالاست بنابراین طرفداران زیادی دارد و در بیشتر آپارتمان ها از این نوع قفل ها استفاده می شود. این نوع قفل ها زبانه های متعددی دارند و به همین دلیل نمی توان آن ها را بدون کلید باز کرد. قفل های ضد سرقت خود در دو دسته کلیدی و هوشمند قرار می گیرند.

قفل آویز

این نوع قفل را حتما برای یک بار هم که شده دیده اید، زیرا از گذشته تا به امروز به وفور از آن استفاده شده است. حتما صندوقچه های قدیمی که مادربزرگ یا پدربزرگتان مهمات و وسایل با ارزش خود را در آن پنهان کرده اند و در انباری خانه شان نگه داری کرده اند را دیده اید، جالب است بدانید که برای قفل کردن آن ها از همین قفل ها استفاده شده است. قفل های آویز با جنس های مختلفی از جلو آلومینیوم، استیل، برنج و … در بازار وجود دارند و همچنین اندازه آن ها متناسب به کالا و جنسی است که قصد دارید از آن محافظت کنید.

بیشتر بدانید:قفل سازی سیار

بهترین جنس قفل

بهترین جنس قفل

تا به اینجا در مورد انواع قفل ها صحبت کردیم حال می خواهیم بدانیم از کجا متوجه شویم که در میان انواع و اقسام قفل ها، قفل با کیفیتی را انتخاب کرده ایم؟‌ برای انتخاب قفل مناسب لازم است که به استحکام قفل توجه ویژه ای شود به صورتی که بدون کلید به راحتی و به سختی باز شود. از طرفی برای خرید بهترین جنس قفل به بدنه قفل توجه ویژه ای نشان دهید حتی در صورت پرداخت پول بیشتر جنس با کیفیت تر را خرید کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد انتخاب بهترین جنس قفل صحبت کنیم و شما را با انواع قفل ها و کاربرد هر یک از آن ها اشاره کنیم.

سایت کلید سازی دیجی کلید یکی از سایت های محبوب در زمینه فروش قفل و کلید می باشد. این سایت خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. برای خرید قفل های با کیفیت می توانید با کارشناسان آن ها در ارتباط باشید.

بهتر است بدانید:انواع قفل برای درب ورودی

7 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب بهترین جنس قفل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز