به دیجی کلید خوش آمدید

کلید سازی سیار در ونک

تماس فوری با کلید ساز

کلید سازی سیار در ونک

 کلید سازی سیار در ونک  در سایت دیجی کلید 

در سایت دیجی کلید به شما کمک می­‌کنیم درکمترین زمان به مجرب ترین کلید سازان متخصص درهر نقطه تهران دسترسی پیدا کنید.

معرفی

 

با افزوده شدن مشغله و درگیری­های فکری در زندگی عصر حاضر، اکثر ما بیش از پیش در مواقعی نابجا دچار فراموشی موارد ضروری می­شویم، یکی از این موارد ناخوشایند جا گذاشتن کلید است.

اولین قدم برای حل مسئله حفظ خونسردی است. ممکن است تصمیم به باز کردن خودسرانه قفل با اشیای نامناسبی بگیرید که قفل در را آسیب زده و باعث هزینه و مشکلات بیشتری میشود و ما این کار را ابدا به شما توصیه نمی­کنیم.

پس با خیال راحت درصورت گم شدن کلید یاخرابی قفل و…  در هر ساعت از شبانه روزبا کلید سازی سیار در ونک تماس بگیرید.

کلید سازی سیار در ونک برای اهالی محله ونک این خدمات و سرویس ها را فراهم میکند تا در سریعترین زمان ممکن، مشکلات و نیاز خود را با حضور کلید ساز سیار برطرف نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کلیدسازی سیار ونک کافی است با دیجی کلید تماس بگیرید. تمامی خدمات و سرویس های  ما حتی در روزهای تعطیل هم برقرار است و با کمترین قیمت و سریعترین زمان برای شما در هر کجای تهران خدمات کلیدسازی را به ارمغان می آوریم.

بهتر است بدانید:کلید سازی در شرق

انواع قفل

 

قفل آویز:

یکی از مدل‌های پرکاربرد و متداول قفل است. این مدل دارای یک میله‌ی خمیده‌ی U شکل و بدنه‌ی فولادی زرد رنگ است. این قفل قابل حمل است و به وسیله‌ی کلید باز و بسته می‌شود.

قفل کتابی:

یار همیشگی‌ و مکمل درب‌های آکاردئونی است. قفل کتابی اگرچه قفل قدیمی محسوب می‌شود اما بسیار پرکاربرد است. این نوع قفل ظاهری مستطیلی شکل دارد. قفل از طریق کلید و با جابجایی سیلندر میله‌ای باز و بسته می‌شود. این قفل از نوع کامپیوتری نیز قابل تهیه است.

قفل پهن سوییچی:

این دسته از قفل‌ها در داخل درب ورودی آپارتمان نصب می‌شود. این قفل را می‌توان هم داخل درب چوبی و هم داخل درب ورودی قرار داد. این قفل بسته به محل نصب در ابعاد مختلف تهیه می‌شود. به طور کلی بدنه‌ی این دسته از قفل‌ها از فولاد است و با کلید باز می‌شود.

قفل درب شیشه‌ای:

 همانطور که از نامش پیداست در قسمت بالا و پایین درب‌های شیشه‌ای نصب می‌شود. جنس مغزی قفل از برنج و بدنه‌ی آن‌ها از استیل است و از طریق کلید باز می‌شود.

مغزی قفلی:

مغزی قفل عموما از جنس برنج است و عموما در داخل درب‌های چوبی و ضد سرقت قرار می‌گیرد.
قفل درب حیاط: این قفل در دو نوع برقی و معمولی تولید می‌شود این قفل علاوه بر کلید به وسیله‌ی در بازکن خانه باز می‌شود.
از دیگر مدل‌های قفل می‌توان به قفل ضد سرقت، قفل سوئیچی و قفل رمزدار اشاره کرد.

بیشتر بدانید:انتخاب بهترین جنس قفل

 

کلید سازی سیار در ونک

 

 

 

قطعات قفل درب

 

بسته به نوع قفل درب قطعات ممکن است اشکال و عملکرد متفاوتی داشته باشند. به طور کلی، این بخش‌هایی که در ادامه با آنها روبرو می‌شوید قطعات استانداردی هستند که غالبا در بیشتر قفل‌ها مشاهده خواهید کرد.

بهتر است بدانید:قفل سازی سیار

 

  1. سیلندر

سیلندر بخشی از قفل است که کلید در آن می‌رود. کلید باید به درستی در سیلندر چفت شود، تا اجازه باز شدن قفل را بدهد. حتی اگر دندانه کوچکی از کلید با بخش‌های سیلندر ناهماهنگ باشد قفل باز نخواهد شد. این سیلندر شامل چند پین فنردار است وقتی که کلید را در سیلندر قرار می‌دهید و حرکت می‌دهید این پین‌ها نیز به حرکت درمی‌آیند. اگر کلید درست را وارد سیلندر کنید، با باز شدن چفت، قفل باز می‌شود

در برخی مواقع می‌توانید به جای خرید قفلی جدید، سیلندر آسیب دیده را تعویض کنید. اما اگر تعویض قطعات قفل درب گران باشد، خرید قفل جدید معقول‌تر و به نسبت تعمیر، هزینه کمتری خواهد داشت.

قفل‌های تک سیلندری

تنها یک فضا برای یک طرف کلید دارند. در طرف دیگر یک دستگیره‌ برای چرخاندن وجود دارد که درب را از سمت دیگر قفل می‌کند. سمت کلید در قسمت خارجی درب قرار دارد، در حالی که بخش داخلی دارای دستگیره است، بنابراین شما می‌توانید درب خود را از داخل بدون کلید قفل کنید.

دو سیلندری

قفل دو سیلندری دستگیره چرخشی ندارد و برای قفل کردن از هر دو طرف نیاز به کلید دارد. این قفل‌ها برای مکان‌هایی مناسب هستند که شما نمی‌خواهید هر کسی بتواند درب را از داخل بدون کلید قفل کند، مانند یک توالت عمومی.

  1. پیچ / چفت

وقتی کلید به سیلندر برسد، پین در داخل سیلندر حرکت می‌کند، پیچ قفل که گاهی اوقات چفت هم نامیده می‌شود را درگیر می‌کند. این بخشی از قفل است که حرکت می‌کند و به آن جعبه گفته می‌شود، زمانی که چارچوب درب داخل و خارج می‌رود و در بخش جاگیری کلید قرار بگیرد با نگه داشتن کلید در این بخش، درب قفل می‌شود.

در ادامه با دو نوع اصلی چفت آشنا می‌شوید: چفت کلیدخور و چفت فنری.

الف. چفت کلیدخور

این دست از چفت‌ها را خود فرد باید قفل کند به همین دلیل این چفت‌ها نسبت به چفت‌های فنری، ایمن‌تر بوده و عمر بیشتری هم دارند. این نوع قفل‌ها، سیلندری دارند که تنها با کلید خود، باز می‌شوند. به همین دلیل است که اکثر خانه‌ها و شرکت‌ها و مغازه‌ها این نوع چفت‌ها یا ترکیبی از این دو را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بدانید:کلیدسازی در منیریه

ب. چفت فنری

چفت فنری گیره کوچکی دارد که آنها را سر جای خود نگه می‌دارد. هنگامی که کلید، پین‌ها را در سیلندر حرکت می‌دهد، گیره فشرده می‌شود، چفت را باز می‌کند و اجازه می‌دهد که به داخل قفل بازگردد و درب باز شود.

عمل بستن درب باعث می‌شود که فنر آزاد شود، چفت به جای خود برگردد و درب را بسته نگه دارد. غالبا قفل‌های فنری هنگام بستن درب، خودشان قفل می‌شوند درست مثل قفل‌هایی که در درب هتل‌ها استفاده می‌شوند.

این‌ قفل‌ها برای افرادی که فراموش می‌کنند در را قفل کنند گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

کلید سازی سیار در ونک  که در شمال غربی تهران و غرب منطقه ۳ شهرداری است در محدوده خيابان سئول – خیابان ونک – خیابان ولی عصر (عج) – خيابان های شيخ بهايي – آرمان – برزیل شرقی – برزیل غربی – شاد – ملاصدرا – کار و تجارت – سهیل – گرمسار – آرارات – شیرازی – شیخ بهایی – آفتاب – امداد – خدامی – صائب تبریزی – کشفیان – میدان شیخ بهایی – پیروزان – مجید پور – نسترن – یاسمی – انتظاری – میدان ونک – ولیعصر حد فاصل پل همت تا ونک و گاندی حد فاصل همت تا حقانی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

ونک محله‌ای واقع در شمال غربی شهر تهران و غرب منطقه ۳ شهرداری پایتخت ایران است.

امروزه، محله ونک از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به بزرگراه کردستان و محله ده ونک و آرارات، از جنوب به بزرگراه همت و محله یوسف آباد و از سوی شرق به خیابان نلسون ماندلا (خیابان آفریقا سابق یا همان خیابان جردن اسبق) و چهارراه جهان کودک محدود می‌شود.

 

خدمات کلید سازی سیار در ونک

  • بازنمودن قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و  انبار ها و …
  • درب انواع اتومبیل و سوییچ  انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و  سایر موارد
  •  انواع قفل کتابی و آویز ، باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

 

برای اعزام فوری نیروی کلیدساز باتجربه در ونک همین حالا با ما تماس بگیرید!

بهتر است بدانید:کلید سازی در شمال

7 دیدگاه دربارهٔ «کلید سازی سیار در ونک»

  1. حسین واشقانی

    ماشین من لکسوس nx200 با ریموت درشو قفل کردم چراغ هدلایتم روشن مونده بود صبح که اومدم باتری ماشین خوابیده بود دیگه در با ریموت باز نمی شد اول زنگ زدم کلیدساز محل اومد کلی باهاش کار کرد حتی کلید مکانیکیشم درو باز نمی کرد بعد یکی از دوستان شماره دیجی کلیدو بهم داد گفت کار ایناعه تماس گرفتم همون پشت تلفن راهنماییم کردن و گفتن ظاهرا وقتی این مدل با ریموت قفل بشه فقط با ریموت باز میشه و جز اون باز نمیشه حتی با کلید و حتی اگه شیشه درو بشکنیم نمیتونیم درو بازکنیم بعدم خودشون اومدن با یه دستگاه درو برام باز کردن و باتری به باتری کردیم مشکل حل شد واقعا کارتون درسته دست مریزاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز