به دیجی کلید خوش آمدید

قفل سازی سیار

تماس فوری با کلید ساز

قفل سازی سیار

قفل سازی سیار: کلید سازی جزو جدا نشدنی زندگی های آپارتمان نشینی شده است. تصور نبود مراکر قفل و کلید سازی بسیار وحشتناک است و هرج و مرج زیادی به همراه دارد. با مشغله ی زیادی که در زندگی شهر نشینی برای انسان وجود دارد. افراد به دنبال آسان ترین راه ها برای رفع مشکلات روزمره شان هستند. همین امر باعث این شد تا هر شغل و حرفه ای ایده و ابتکاری به خرج دهد تا رفاه بیشتری برای انسان های پر کار امروزی فراهم آورد.

ما امروز در دیجی کلید می خواهیم قفل سازی سیار که یکی از خدمات مراکز کلید سازی می باشد و رفاه و رضایت زیاد مراجعه کنندگان را به همراه داشته بررسی کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:کلیدسازی سیار خودرو

قفل سازی سیار

قفل سازی سیار

همه ی ما در شرایط سخت قرار گرفته ایم که یک کار ضروری برای مان پیش آمده و در لحظه ی آخر متوجه ی بروز مشکلی شده ایم. مثلا موقع ورود به محل کار یا منزل متوجه مفقودی دسته کلید مان شده ایم، یا موقع سوار شدن به ماشین سوئیچ را پیدا نمی کنیم یا حتی موقع گذاشتن یا برداشتن یک سند یا مدرک مهم از گاو صندوق متوجه شده ایم که مشکلی وجود دارد و درب آن باز نمی شود.

همیشه در این شرایط اورژانسی نیاز به یک قفل ساز ماهر پیدا می کنیم و دنبال نزدیک ترین مرکز کلید سازی به محل زندگی یا محل کارمان هستیم. نزدیک بودن مرکز کلید سازی به محلی که ما هستیم مزیت هایی دارد اولا که این نزدیکی باعث می شود کلید ساز زودتر به محل برسد دومت هزینه ی ایاب و ذهاب کمتری باید پرداخت کنیم.

در چنین شرایطی بهتر است یک تماس با دیجی کلید بگیرید! دیجی کلید با دارا بودن تعداد زیادی متخصص ماهر در نقاط مختلف تهران از غرب گرفته تا شرق و شمال و جنوب شهر، در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید در کمترین زمان ممکن اقدام به اعزام متخصص قفل ساز به محل مورد نظر شما شهروندان عزیز می نماید.

بهتر است بدانید:کلید سازی در محل

قفل سازی سیار

خدماتی که مراکز قفل سازی سیار ارائه می دهند عبارت است از :

 

  1.  از اصلی ترین خدماتی که مراکز کلید سازی ارائه می دهند باز کردن تمام درب ها (درب پارکینگ، انباری، محل کار، درب ورودی، درب های ساختمان و …) با وجود هر نوع قفل می باشد.
  2. رفع مشکل درب اتومبیل خارجی و ایرانی یکی دیگر از خدمات این مراکز است.
  3. متخصص قفل سازی سیار می تواند قفل گاو صندوق را با استفاده از دانش روز باز کند.
  4. از دیگر خدماتی که این متخصصان ارائه می دهند باز کردن درب های ضد سرقت است.
  5. باز کردن سریع هر گونه قفل کامپیوتری، کارتی، برقی، هوشمند از دیگر توانایی متخصصان قفل سازی سیار می باشد.
  6. کار دیگری که باید یک متخصص قفل سازی سیار بتواند انجام دهد، ساخت کلید برای انواع قفل ها است.
  7. اولین کاری که بیشترین مراجعه به مراکز کلید سازی را به اختصاص داده کپی کردن کلید اصلی می باشد.
  8. خیلی ها برای تعویض مغزی قفل درب ها از متخصصین قفل سازی سیار کمک می گیرند.
  9. ساختن کلید برای قفل هایی که کلید ندارند هم از وظایف کلید سازان سیار است.

بهتر است بدانید:کلید سازی آنلاین

این موارد برخی از مهم ترین خدمات مراکز کلید سازی و متخصصان قفل سازی سیار می باشد.

قفل سازی سیار

توصیه های کاربردی متخصصین دیجی کلید

 

در صورتی که با خرابی قفل در منزل یا محل کار مواجه شدید، می توانید از خدمات قفل سازی سیار دیجی کلید استفاده نمایید. حتما توجه داشته باشید که هیچ گاه اقدام به بازکردن درب قفل شده نکنید چون ممکن است موجب آسیب رساندن به قفل شود. ممکن است با این آسیب قفل کامل خراب شود و هیچ وقت باز نشود و شما متحمل هزینه های بیشتری شوید. باید در این مواقع حتما تعمیر قفل منزل یا محل کار خود را به متخصصین کلید ساز بسپارید.

 

متخصصین مرکز کلید سازی شبانه روزی دیجی کلید برای شما مواردی را ذکر کردند که با توجه به آنها در مواقع بروز شمکل ضروری است، حتما این موارد را رعایت کنید.

مواردی که باید موقع بسته شدن قفل رعایت کنیم:

 

  • هرگز از کلید های مشابه با کلید اصلی قفل، برای بازکردن آن استفاده نکنید. زیرا ممکن است کلید داخل قفل شکسته شود، در این صورت به خود قفل هم صدمه خواهد رسید.
  • هیچ وقت از اجسام تیز و برنده برای باز کردن قفل های بسته شده استقاده نکنید.
  • با بالا رفتن از در، دیوار و… داخل ساختمان نشوید، این کار ها بسیار خطرناک هستن و حوادث بزرگتر و بدتری به همراه دارند.
  • جدا از باز کردن قفل ماشین با کلید های منازل و آپارتمان ها خودداری کنید. این کار خسارت زیادی به همراه دارد.
  • زمانی که با فقل هوشمند شما دچار مشکل شد، اکیدا هیچ کاری انجام ندهید و تنها با یک قفل ساز ماهر تماس بگیرید.
  • حتما توجه داشته باشید که کار خود را به افراد کلید ساز و قفل ساز سیار، ماهر و متعهد بسپارید.

بیشتر بدانید:قیمت کلید سازی

قفل سازی سیار

قیمت قفل سازی سیار در تهران

 

در محاسبه ی دستمزد متخصصین قفل سازی سیار، برخی عوامل تاثیر گذار است. از تاثیر گذار ترین این عوامل می توان به نوع قفل و میزان زمانی که متخصص قفل سازی سیار برای باز کردن آن می گذاردر اشاره کرد. همچنین جنس و نوع کلید، قفل یا قطعه ای که برای کار شما استفاده می شود هم در هزینه ی نهایی تاثیر گذار است. قاعدتا هر چه جنس محصول یا قطعه ی مصرف شده  بهتر باشد قیمت نهایی نیز افزایش پیدا می کند.

عوامل دیگری هم در این قیمت گذاری موثر هستند،مدت زمانی که صرف انجام کار می شود، هزینه رفت و آمد به محل همچنین اجرت متخصص قفل سازی سیار برخی دیگر از این عوامل است که در هزینه ی قفل سازی سیار تاثیر دارد.
بنابر این برای باز کردن گاو صندوق الکترونیکی یا کلید سازی انواع ماشین های ایموبلایزر دار و کارتی و… که انجام آنها نیاز به زمان بیشتر و دانش بالا تری دارند هزینه های بیشتری دریافت می شود.

ما در دیجی کلید تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین کیفیت خدمات قفل سازی سیار را با استفاده از بهرتین متخصصان با کم ترین هزینه به شهروندان تهرانی ارائه دهیم. کافی است یک بار از ما مشاوره بگیرید تا تفاوت کیفیت و قیمت ها را متوجه شوید.

بهتر است بدانید:خدمات کلید سازی

3 دیدگاه دربارهٔ «قفل سازی سیار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز