به دیجی کلید خوش آمدید

کلید سازی در محل

تماس فوری با کلید ساز

کلید سازی در محل

کلید سازی در محل، کلید سازی شامل مجموعه فعالیت ‌هایی می شود که در آن به ساخت و تعمیر انواع قفل، ریموت و کلید یدک می پردازند.کلید سازی را به جرات می‌توان یک فعالیت هنری به حساب آورد.

امروزه قفل ‌ها بسیار پیچیده ‌تر از قبل شده‌ اند و با ساخته شدن قفل های دیجیتالی، صنعت کلید سازی هم به تناسب پیشرفته ‌تر، سخت‌ تر و تخصصی تر شده است. به این ترتیب در سطح جامعه نیازمند افرادی هستیم تا به خوبی با انواع قفل، کلید و پیچیدگی ‌های مختص آنها آشنا باشد و بتوانند در صورت لزوم هر نوع از این قفل و کلید ها را به خوبی و بدون هیچ مشکلی تعمیر کند.

ما در دیجی کلید می خواهیم شغل کلید سازی، مهارت های مورد نیاز یک کلید ساز خوب همچنین خدمات کلید سازی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما تا انتها همراه باشید.

بیشتر بدانید:آموزش کلیدسازی
کلید سازی در محل

کلید ساز کیست ؟

زمانی که یک قفل خراب می‌شود و نیاز به تعمیر دارد ، خیلی از اشخاص خودشان را در تعمیر آن وسیله استاد می‌ دانند. بخاطر همین  خیلی سریع اقدام به باز کردن قفل و تعمیر آن می‌ کنند؛ ولی در نهایت چیزی که به دست می‌آید، قفل باز شده ای است که نه تنها عیب آن رفع نشده بلکه به دیگر هیچ وجه  قابل استفاده نمی باشد.

هر فعالیت، حرفه و هنری را حتماً باید صاحب آن انجام دهد. بنا بر این انواع خدمات کلید سازی را هم حتماً باید به شخصی که تخصص حرفه ی کلید سازی دارد سپرده شود.

کلید ساز فردی است که با انواع قفل و کلید همچنین ساختار های آن به خوبی آشنایی دارد  و می ‌توانند هر نوع فعالیت مربوط به رفع ایراد و تعمیر و تکثیر قفل و کلید را بدون هیچ مسئلع ای و در سریع ‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

شخص کلید ساز برای اینکه به چنین جایگاهی برسد و بتواند برای خود فروشگاهی داشته باشد، باید چندین و چند سال آموزش ببیند و مهارت و تجربه کسب کند. مهارت و تجربه ‌ای که به راحتی به دست نمی ‌آید.

بهتر است بدانید:کلید سازی خودرو

کلید سازی در محل

توانایی های کلید ساز ماهر:

خدمات کلید سازی فقط محدود به چند فعالیت نمی باشد و فرد کلید ساز باید توانایی مختلفی داشته باشد. چیزی که ما در یک مغازه کلید سازی مشاهده می کنیم، تنها چند عدد قفل و کلید است، اما هنر و توانایی واقعی کلید ساز را به خوبی نشان نمی‌دهد.

یک کلید ساز حرفه ای باید توانایی ساختن کلید یدک از روی کلید اصلی، پلیسه گیری کلید ساخته شده، استفاده و برش کاری توسط اره کمان اصلی، سنگ زنیش، ساختن کلید برای انواع قفل، تعمیرات قفل، کار کردن با ماشین کد زن، کار با کولیس و همچنین توانایی کار با انواع قطعات الکترونیک را به خوبی داشته باشد تا بتواند یک قفل را به خوبی و بدون مشکل تعمیر کند.

وظایف یک کلید ساز حرفه ای

  • ساخت و تکثیر انواع مدل های کلید موجود در بازار
  • کتمل بودن تمامی ابزارهای مورد نیاز جهت کار کلید سازی
  • توانایی حضور به موقع در محل مورد نظر مشتری در کمترین زمان ممکن (کلید سازی در محل)
  • قدرت تشخیص بالا در پیدا کردن دلیل خرابی های قفل
  • انتخاب و ارائه بهترین راه با کم ترین هزینه جهت رفع ایرادات موجود
کلید سازی در محل
خدمات کلید سازی شامل  چه موارد است:
  • اولین فعالیت در یک مغازه ی کلید سازی، ساختن کلید یدکی از روی کلید اصلی می باشد.
  • کلید سازی در محل و کلید سازی سیار و باز نمودن درب های بسته از دیگر فعالیتی است که هر کسی حداقل یک بار به آن نیاز پیدا کرده است.
  • ساخت کلید برای قفل‌ های بدون کلید از دیگر خدماتی است که مراجعه کننده گان زیای دارد.
  • تعمیر انواع قفل که دچار خرابی و مشکل شده اند.
  • ساختن تمامی کلید های کامپیوتری و کد دار از دیگر هنر های یک کلید ساز است.
  • مسئله ای دیگر که کلید ساز ها در رفع آن بسیار ماهر هستند، تعمیر قفل‌های مربوط به انواع اتومبیل و درب‌های اتوماتیک می باشد. این خدمت جزو خدمات کلید سازی در محل می باشد.
  • ریموت کردن انواع درب‌ یکی دیگر از خدماتی است که کلید ساز ها ارائه می دهند.
  • نصب انواع قفل و مغزی درب یکی دیگر از خدماتی است که جزو خدمات کلید سازی در محل محسوب می شود.
  • از دیگر خدمات کلید سازی در محل، نصب و تعمیر انواع جک‌های درب‌های اتوماتیک می باشد.
  • فروش انواع کلید و قفل دیگر خدمتی است که کلید سازان ارائه می دهند.
بهتر است بدانید:قفل سازی سیار

مزایای استفاده از کارشناس خبره

بعضی از افراد  فکر می ‌کنند که کلید ساز ها هیچ اقدامی خاصی برای تعمیر قفل ها نمی‌ کنند و خودشان می ‌توانند با استفاده از چند سیم و آچار قفل را تعمیر کنند. اما باید بگوییم قفل‌ ها دارای ساختار هستند و شما هیچ گونه شناختی روی این ساختار ندارید. بیشتر افراد فقط یک نام خار را شنیده ‌اند و فکر می کنند که اگر آن را جابجا کنند، قفل تعمیر می‌شود!

اما واقعاً ساختار قفل ‌ها خیلی پیچیده تر و بیشتر از این موارد است. به همین خاطر است که همیشه توصیه می ‌شود، تا برای هر گونه اقدام مربوط به تعمیر قفل باید از یک کلید ساز ماهر مشورت بگیرید.

کلید سازی در محل
برخی مزایای مراجعه به کلید سازی عبارت است از:
  • تعمیر انواع قفل و ساخت و تکثیر کلید توسط کارشناس با تجربه
  • ارائه فاکتور به صورت رسمی بابت خدمات ارائه شده
  • بعد از اتمام تعمیر قفل یا ساخت کلید و … از کار تست دقیق انجام می شود
  • ارائه توضیح فنی و دقیق در خصوص ایراد قفل و ارائع راهکار برای عدم تکرار آن
  • معتبر و قابل اعتماد بودن کارشناس کلید ساز (مخصوصا برای واحدهای آپارتمانی که از خدمات کلید سازی در محل استفاده می ‌کنند)
  • عدم دریافت کارمزد اضافه و احتساب کار مزد طبق قیمت مصوب
  • استفاده از انواع قفل و کلید اورجینال و باکیفیت در کار
کلید سازی در محل

کلید سازی در محل:

با افزایش روز افزون جمعیت در شهر ها و افزایش آپارتمان نشینیپ، نیاز به امنیت و محافظت از حریم خصوصی بیش از پیش احساس شد. در این میان مشکلاتی بوجود می آمد که برای رفع آن به کارشناسانی که در حرفه ی کلید سازی مهارت دارند نیاز بود.

با افزایش تعداد کارشناسان و فروشگاهان کلید سازی رقابت برای جذب مشتری پیش آمد و خدماتی برای رفاع بیشتر مراجعه کنندگان توسط کلید سازها ارائه شد. یکی از این خدمات جذاب که مزیت های زیادی برای مراجعه کنندگان به همراه داشت، کلید سازی در محل بود. این خدمت به این صورت است که اگر مشکلی برای شهروندی پیش بیاید با اطلاع به یک کارشناس آن شخص، متخصص کلید ساز با حضور در منزل یا محل کار شخص با ارائه خدمات کلید سازی در محل آن مشکل را برطرف می کند.

خدمتی دیگر که ارائه آن سبب رضایت و رفاه بیشتر شهروندان عزیز شده، ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز می باشد.

دیجی کلید از مراکز معتبر است که به صورت شبانه روزی در حال ارایه خدمات به شما عزیزان می باشد. اعزام کارشناسان خبره و متعهد در کمترین زمان و ارائه خدمات با کمترین قیمت از مزایای این مرکز می باشد که باعث جلب رضایت 100 درصدی شهروندان عزیز گردیده.

بهتر است بدانید:کلید سازی در غرب

انواع خدمات کلیدسازی شرکت دیجی کلید


خدمات کلید سازی شرکت دیجی کلید در منطقه حکیمیه تهران شامل خدمات زیر می‌باشد:

خدمات کلیدسازی حکیمیه: این خدمات شامل کلیدسازی انواع قفل در این منطقه  ارائه خدمات تعمیر و نگهداری قفل‌های حکیمیه و نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنترل تردد ورودی می‌باشد.


خدمات کلیدسازی ماشینی: این خدمات شامل کلیدسازی انواع قفل‌های ماشینی، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری قفل‌های ماشینی و نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنترل تردد ورودی به وسایل نقلیه می‌باشد.


خدمات طراحی و ساخت قفل‌های الکترونیکی، دیجیتال و مغناطیسی: این خدمات شامل طراحی و ساخت قفل‌های الکترونیکی، دیجیتال و مغناطیسی برای درب‌ها و پنجره‌ها، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری قفل‌های الکترونیکی و دیجیتال و نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنترل تردد ورودی با استفاده از قفل‌های الکترونیکی و دیجیتال می‌باشد.


خدمات نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنترل تردد ورودی: این خدمات شامل نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنترل تردد ورودی با استفاده از انواع قفل ها، قفل‌های ماشینی، قفل‌های الکترونیکی و دیجیتال و سیستم‌های تشخیص چهره و اثر انگشت می‌باشد.

خدمات نصب و راه‌اندازی سیستم‌های اعلام حریق: این خدمات شامل نصب و راه‌اندازی سیستم‌های اعلام حریق برای ساختمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی و تجاری و صنعتی می‌باشد.


خدمات نصب و راه‌اندازی سیستم‌های نظارت تصویری: این خدمات شامل نصب و راه‌اندازی سیستم‌های نظارت تصویری برای ساختمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی و تجاری و صنعتی می‌باشد.

مزایای استفاده از خدمات شرکت دیجی کلید 


استفاده از خدمات کلیدسازی شرکت دیجی کلید می‌تواند به شما در افزایش امنیت منزل، محل کار و وسایل نقلیه شما کمک کند. همچنین، با ارائه خدمات در محل و در ساعات شبانه‌روزی، شما نیازی به حضور در فروشگاه‌های کلیدسازی ندارید و می‌توانید به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری، مشکلات خود را برطرف کنید. همچنین، با استفاده از خدمات تعمیر کرکره برقی و فروش جک پارکینگ، می‌توانید از سیستم‌های امنیتی خود به بهترین شکل استفاده کنید و از خطرات مربوط به نقض امنیت خود در محل زندگی و کارتان جلوگیری کنید

امنیت بیشتر و محافظت از حریم خصوصی


با افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی در شهرها، به خصوص در منطقه پرتردد زیبای حکیمیه نیاز به امنیت بیشتر و محافظت از حریم خصوصی افزایش یافته است. به همین دلیل، برای رفع این نیازها،شرکت دیجی کلید در کلید سازی حکیمیه کارشناسانی با مهارت در حرفه ی کلیدسازی مورد نیاز شده‌اند. با افزایش تعداد کارشناسان و فروشگاه‌های کلیدسازی، رقابت برای جذب مشتریان شدیدتر شده است و خدماتی برای رفاه بیشتر مراجعه کنندگان ارائه شده است. یکی از این خدمات جذاب، کلیدسازی در محل است.

ارائه خدمات بصورت شبانه روزی


در این خدمت، با اطلاع به یک کارشناس کلیدساز، متخصص با حضور در منزل یا محل کار شما، خدمات کلیدسازی را ارائه می‌دهد. همچنین، خدمات 24 ساعته نیز ارائه می‌شود تا افراد در هر زمانی که نیاز دارند، با خدمات کلیدسازی مورد نیاز خود را برطرف کنند. شرکت دیجی کلید برترین شرکت ارائه‌دهنده این خدمات است و خدمات ویژه آن شامل کلیدسازی در شرق و در دیگر مناطق تهران بزرگ و فروش جک پارکینگ، تعمیر کرکره برقی، تعمیر جک پارکینگ و ساخت و کپی و تعمیر سوییچ ماشین می‌باشد. استفاده از خدمات کلیدسازی می‌تواند به شما در افزایش امنیت منزل، محل کار و وسایل نقلیه کمک کند و با ارائه خدمات در محل، شما نیازی به حضور در فروشگاه‌های کلیدسازی ندارید و به راحتی مشکلات خود را برطرف کنید

کلیدسازی حکیمیه

بهتر است بدانید:کلید سازی در زعفرانیه

6 دیدگاه دربارهٔ «کلید سازی در محل»

  1. ریموت دزدگیر اماکن خانه ما خراب شده بود (مارک دزدگیر z4)بود هر جا میرفتم نه تعمیرش میکردن نه ریموت نوش بود که بیان برام تعریف کنن از طریق یکی از همسایه ها با دیجی کلید اشنا شدم زنگ زدم هم ریموت یدکشو برام ساختن هم همون ریموت خودمو باز کردن آی سی شو تعمیر کردن درست شد قیمتشونم خیلی مناسب بود واقعا ازتون راضیم دم تیمتون گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *