به دیجی کلید خوش آمدید

کلید سازی جردن

تماس فوری با کلید ساز

کلید سازی

کلید سازی جردن، امروزه کلید سازی یکی از خدمات مهم جامعه محسوب می شود که نبود آن باعث ایجاد مشکلات فراوانی می شود.

همه ی ما روزانه با قفل کلید های زیادی سر و کار داریم. از قفل و کلید ساختمان و اتومبیل گرفته تا قفل و کلید گاو صندوق ها و … .

هرکدام این قفل ها دچار مشکل شود زندگی عادی را مختل میکند. امروز در دیجی کلید می خواهیم کلید سازی در یکی از مناطق مهم تهران یعنی کلید سازی جردن را بررسی کنیم.

معرفی شغل قفل و کلید سازی

با پیشرفت صنعت قفل و کلید سازی و استفاده از قفل ها در جاهای مختلف و وسایل ارزشمند و همچنین به روز شدن قفل و کلید ها

مسائلی پیش آمد.مشکلاتی مانند خرابی و عمل نکردن برخی از قفل های جدید باعث ایجاد مشکلاتی برای افراد شد.

این مشکلات باعث  بوجود آمدن شغلی شد که با نام کلید سازی شناخته میشود.

بیشتر بدانید:کلیدسازی در مرکز تهران

 

کلید سازان متخصصانی هستند که هم با ساختار قفل و کلید های مختلف آشنایی کامل دارند هم مهارت تعمیر و رفع اشکال این قفل ها را دارند.

کلید سازی سیار

انواع خدمات کلید سازی

با افزایش جمعیت شهرها یکی از مهم ترین دغدغه ی افراد حفظ حریم شخصی و حفظ امنیت بود.

به همین دلیل بود که قفل ها روز به روز پیشرفته تر و کامل تر شد و در وسایل و جاهای مهم مورد استفاده قرار گرفت.

امروزه همه ی ما در منزل و محل کارمان از قفل های مطمئنی که به سادگی باز نمی شوند استفاده می کنیم.

با اینکه استفاده از این قفل ها باعث ایجاد امنیت بیشتر برای ما شده اما مسائل و مشکلاتی مخصوص خودش هم دارد.

مشکلاتی مانند خرابی قفل ها، شکسته شدن کلید در قفل، خرابی قفل ها و فراموشی رمز گاوصندوق ها و … از جمله ی این مشکلات هستند.

مراکز کلید سازی هم بر اساس این مشکلات خدماتی را برای رفع نیاز افراد جامعه ارائه کرده اند.

باز کردن قفل درب ساختمان، باز کردن درب اتومبیل، ساختن سوئیچ یدک،تعمیر جک پارکینگ،تعمیر و باز کردن قفل گاو صندوق ها، تعمیر و تعویض قفل های قدیمی و … از جمله ی این خدمات هستند.

کلید سازی در جردن

همان طور که گفتیم نبود کلید سازی زندگی عادی را دچار اختلال می کند. از همین رو امروزه در هر منطقه ای حداقل یک مرکز کلید سازی وجود دارد.

 یکی از مهم ترین مناطق شهری در تهران محله ی جردن می باشد. جردن یکی از مناطق مهم تجاری مسکونی در شمال تهران می باشد. کلید سازی در جردن یکی از مشاغل خدماتی مهم می باشد. وجود مراکز تجاری و مناطق مسکونی در منطقه باعث شده تا کلید سازی در جردن یکی از مهم ترین شغل ها می باشد.

 

 

کلیدسازی جردن

کلید سازی سیار جردن

با افزایش نیاز به کلید سازی افراد زیادی  وارد این حرفه شدند. کلید سازی در ابتدا خیلی ساده بود و با یادگیری چند ترفند ساده می شد بسیاری از مشکلات مربوط به قفل و کلید ها رو برطرف کرد. اما با پیچیده شدن قفل‌ ها نیاز به یادگیری مهارت های مختلفی بود. با تخصصی شدن حرفه ی کلید سازی مراکزی برای ارائه خدمات کلید سازی بوجود آمدند.

یکی از خدمات مهم این مراکز که بسیار مورد استقبال قرار گرفت خدمات کلید سازی سیار بود. امروزه مراکزی مانند مرکز کلید سازی دیجی کلید به ارائه خدمات کلید سازی سیار در نقاط مختلف شهر مخصوصا کلید سازی شبانه روزی جردن می پردازند.

 

 

بهترین مرکز کلید سازی تهران کجاست؟

با افزایش استفاده از قفل و کلید های پیشرفته برای ایجاد امنیت بیشتر، مراکز و فروشگاه های قفل و کلید سازی هم افزایش یافت. این افزایش تعداد باعث ایجاد رقابت بین مراکز قفل و کلید سازی شد. این مراکز برای جذب بیشتر مراجعه کنندگان طرح های رفاهی مختلفی ارائه می کنند.

یکی از معتبر ترین این مراکز مرکز دیجی کلید می باشد. مرکز کلید سازی دیجی کلید به ارائه خدمات شبانه روزی در تمام نقاط شهر تهران می پردازد.این مرکز با ارائه خدمات در مناطق مختلف تهران مخصوصا کلید سازی شبانه روزی جردن به رفاه بیشتر شهروندان کمک کرده است.

اگر شما هم نیاز به خدمات کلید سازی در جردن دارید کافی است یک تماس با مرکز کلید سازی دیجی کلید بگیرید. تا در کمترین زمان ممکن یک متخصص کلید سازی در محل کار یا منزل شما حضور پیدا کند و مشکل را کامل رفع کند.

دیجی کلید در کمترین زمان ممکن متخصص کلید سازی مرکز را برای رفع مشکل شما به محل کار یا محل زندگی تان اعزام می کند.

امروزه سایت دیجی کلید به طور گسترده در حال خدمات‌رسانی به مشتریان خود است و به طور مثال کلیدسازی جردن که به طور سیار و شبانه‌روزی در حال امدادرسانی هستند.

جردن یکی از بلوارهای شمالی شهر تهران است. جردن به دلیل موقعیت عالی که دارد بسیار موردتوجه افراد قرار گرفته است. این منطقه از نظر رفاهی بسیار عالی است. منطقه رفاهی هم به معنای مسکونی است و در نتیجه نیاز به یکسری امکانات ویژه از جمله کلیدسازی جردن دارد.

بیشتر بدانید:کلیدسازی سیار خودرو

قفل چیست؟

قفل یک وسیله اتصال مکانیکی یا الکترونیکی است که توسط یک جسم فیزیکی مانند کلید، کارت کلید، اثر انگشت، کارت RFID، رمز امنیتی یا سکه با ارائه اطلاعات سری مانند تغییر عدد یا حرف یا رمز عبور آزاد می‌شود. با ترکیبی از آنها، ممکن است فقط ازیک‌طرف مانند زنجیر درباز شود.

کلید چیست؟

کلید وسیله‌ای است که برای کار با قفل یا بازکردن درب یا هر چیز دیگری استفاده می‌شود. یک کلید معمولی قطعه فلزی کوچک است که از دو قسمت تشکیل شده است: لقمه یا تیغه که به داخل محل کلید قفل می‌چرخد و کلیدهای مختلف را از هم متمایز می‌کند و کمان که بیرون‌زده می‌شود تا گشتاور توسط کاربر اعمال شود.

در ساده‌ترین اجرای خود، یک کلید یک قفل یا مجموعه‌ای از قفل‌ها را به کار می‌گیرد که به طور یکسان کلید می‌خورند، یک سیستم قفل یا کلید که در آن هر قفلی که به طور مشابه کلید می‌خورد، به همان کلید منحصربه‌فرد نیاز دارد.

کلید به‌عنوان یک رمز امنیتی برای دسترسی به منطقه قفل شده عمل می‌کند. قفل‌ها فقط به افرادی اجازه می‌دهند که کلید صحیح را باز کنند و دسترسی داشته باشند. در سیستم‌های مکانیکی قفل یا کلید پیچیده‌تر، دو کلید مختلف که یکی از آنها به‌عنوان کلید اصلی شناخته می‌شود، برای بازکردن قفل کار می‌کنند. فلزات رایج عبارت‌اند از: برنج، برنج آبکاری شده، نقره نیکل و فولاد که برای ساخت کلید در کلیدسازی جردن از آن استفاده می‌شود.

سرگذشت کلیدها چیست؟

کلیدها یکی از رایج‌ترین اقلام تولید شده در جهان هستند که تقریباً هر شخصی حداقل یک مجموعه کلید دارد. آنها مدت زیادی است که وجود دارند و اولین‌بار در حدود 6000 سال پیش در بابل و مصر استفاده می‌شدند، همان زمانی که قفل‌ها برای اولین‌بار ظاهر شدند.

آنها برای بازکردن قفل‌ها و محافظت از خواص فیزیکی مانند خانه‌ها، ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و گاوصندوق‌های امنیتی استفاده می‌شوند. کلیدها علاوه بر رایج بودن در سرتاسر جهان، یکی از رایج‌ترین اقلامی هستند که در جای درستی قرار نمی‌گیرند و تقریباً 37 درصد از صاحبان خانه‌ها حداقل یک مجموعه کلید را در طول عمر خود گم می‌کنند.

علاوه بر این، به دلیل توانایی آنها برای دسترسی به دارایی‌های محافظت شده، آنها همچنین مستعد سرقت هستند و اندازه جمع‌وجور آنها باعث می‌شود که آنها در معرض سرقت قرار بگیرند و به‌راحتی گم شوند. گم‌شدن کلیدها باعث می‌شود تا شما از طریق سایت دیجی کلید در منطقه خود کلیدسازی مطمئن بیابید. اگر در منطقه جردن هستید می‌توانید از کلیدسازی جردن استفاده کنید.

بیشتر بدانید:کلید سازی خودرو

کلید برش چیست؟

برش کلید یک روش بسیار محبوب در سراسر کشور برای ساخت کلید است. این کار را می‌توان با ایجاد یک کپی از یک کلید موجود یا ساختن یک کلید جدید به‌طورکلی انجام داد. خدمات برش کلید ممکن است به دلایل مختلفی موردنیاز باشد که عبارت‌اند از:

  • کلیدهای پشتیبان:

همه ما ممکن است در طول شبانه‌روزی کلیدهای خود را گم کنیم.

  • جلوگیری از آسیب:

کلیدها ممکن است مانند باقی چیزها به طور شبانه‌روز در صورت استفاده مداوم از آنها خراب بشوند.

  • دادن دسترسی به دیگران:

اگر می خواهید به دیگران دسترسی بدهید باید حتما از اصل کلید یا کپی آن استفاده کنید.

برش کلید دوگانه به چه صورت است؟

دستگاه‌های کلید برش دستی همان‌طور که از نام آن پیداست به‌صورت دستی کار می‌کنند و از بادقت‌ترین نوع هستند. آنها توسط اپراتور کار می‌کنند که کلید الگو و کلیدی را که قرار است روی‌هم بریده شوند، محکم می‌کند، پس از آن دستگاه به‌صورت دستی مشخصات روی کلید تکراری را ردیابی می‌کند تا شکل یکسانی به دست آورد. افراد در کلیدسازی جردن به طور سیار به این صورت کار می‌کنند.

در مقابل، ماشین‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به کاردستی نیاز ندارند و بیشتر کار را خودشان انجام می‌دهند. دو کلید در داخل دستگاه قرار می‌گیرند، جایی که یک‌قلم شکل کلید الگو را ترسیم می‌کند و هم‌زمان آن را برش می‌دهد.

وبلاگ با عنوان کلیدسازی جردن تقدیم نگاهتان شد امیدواریم با دیدی فراخ‌تر برای انتخاب کلیدسازهای خود اقدام کنید.

بهتر است بدانید:کلید سازی آنلاین

5 دیدگاه دربارهٔ «کلید سازی جردن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز