به دیجی کلید خوش آمدید

کلیدسازی سیار در تجریش

تماس فوری با کلید ساز

کلید سازی در تجریش

کلید سازی در تجریش شامل طیف گسترده ای از خدمات می شود که می تواند به شما کمک کند تا در صورت بروز مشکل با قفل های خود، مشکل را حل کنید.

برخی از خدمات کلید سازی در تجریش عبارتند از:

  • باز کردن قفل

این یکی از رایج ترین خدمات کلید سازی است. کلید سازان در تجریش می توانند انواع قفل ها، از جمله قفل های درب، قفل های خودرو، قفل های گاوصندوق و قفل های رمزی را باز کنند.

  • ساخت کلید

اگر کلید خود را گم کرده اید یا آن را شکسته اید، کلید ساز می تواند یک کلید جدید برای شما بسازد. کلید سازان در تجریش می توانند انواع کلیدها، از جمله کلیدهای درب، کلیدهای خودرو، کلیدهای گاوصندوق و کلیدهای رمزی را بسازند.

  • تعمیر قفل

اگر قفل شما خراب شده است، کلید ساز می تواند آن را تعمیر کند. کلید سازان در تجریش می توانند انواع قفل ها را تعمیر کنند، از جمله قفل های درب، قفل های خودرو، قفل های گاوصندوق و قفل های رمزی.

  • نصب قفل

اگر می خواهید یک قفل جدید نصب کنید، کلید ساز می تواند این کار را برای شما انجام دهد. کلید سازان در تجریش می توانند انواع قفل ها را نصب کنند، از جمله قفل های درب، قفل های خودرو، قفل های گاوصندوق و قفل های رمزی.

  • فروش قفل و لوازم جانبی قفل

کلید سازان در تجریش همچنین قفل و لوازم جانبی قفل را نیز می فروشند. این شامل انواع قفل ها، کلیدها، مغزی درب و دستگیره است.

کلید سازان در تجریش معمولاً به صورت شبانه روزی و سیار کار می کنند. این بدان معناست که می توانید در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی از تهران از خدمات آنها استفاده کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب یک کلید ساز در تجریش آورده شده است:

  • از دوستان و خانواده خود توصیه بخواهید.
  • از وب سایت های آنلاین بررسی کنید.
  • از کلید ساز بخواهید که گواهینامه داشته باشد.
  • از کلید ساز بخواهید که در مورد خدمات خود توضیح دهد.

با پیروی از این نکات می توانید مطمئن شوید که یک کلید ساز معتبر و ماهر همانند دیجی کلید را برای انجام خدمات کلید سازی خود انتخاب می کنید.

کلیدسازی سیار در تجریش

یکی از فعالیت‌های شبانه‌روزی در منطقه تجریش کلیدسازی سیار در تجریش است. این منطقه در برگیرنده ناحیه‌های چون: باغ فردوس، سه‌راه دزاشیب، سه‌راه قیطریه، جعفرآباد و غیره … را شامل می‌شود.

تجریش از ساختمان‌های تجاری و بافت قدیمی و سنتی بازارچه‌ها تشکیل شده است. موقعیت جغرافیای، تجریش؛ را در میان مردم محبوب کرده است. بازارچه‌های موجود در تجریش باعث شلوغی و رونق روزافزون این منطقه شده است.

بهتر است بدانید:کلیدسازی در مرکز تهران

کلیدسازی سیار در تجریش

کلیدسازی سیار در تجریش چیست؟

حوزه فعالیت سایت دیجی کلید بسیار گسترده است و تقریباً در تمام شهر تهران در حال خدمات‌رسانی هستند. کلید سازان سیار منطقه‌های زیادی را امدادرسانی می‌کنند. این منطقه‌ها را در وبلاگ‌های قبلی می‌توانید مشاهده کنید. مانند: کلیدسازی سیار در شهران، کلیدسازی در غرب، کلیدسازی در زعفرانیه، کلیدسازی در پونک و دیگر موقعیت‌های جغرافیای که مستقر هستند.

این وبلاگ قصد دارد به طور اختصاصی به حوزه فعالیت کلیدسازی سیار در تجریش بپردازیم.

عمده فعالیت کلید سازان چیست؟

کلیدها با دستگاهی برش داده می شوند. سپس دستگاه تکثیر کلید روشن می‌شود، و وقتی کلیدهای اصلی و خالی به‌صورت افقی در سراسر دستگاه حرکت می‌کنند، تیغه با استفاده از اصل به‌عنوان نوعی الگو، به کلید خالی بریده می‌شود.

پس از آن، فناوری قفل کلید تکراری را برای یک روکش صاف سنباده می‌زند. این تعریف اصلی ساخته‌شدن یک کلید توسط یک کلیدساز ماهر است.

کلیدسازی سیار در تجریش؛ آهن گالیوم چیست؟

کلید ها از جنس فلزی به نام گالیوم هم ساخته می‌شوند. این فلز از طریق ذوب شدن به وجود می‌آید. بیشتر گالیوم تجاری به‌عنوان یک محصول جانبی از تولید آلومینیوم و روی استخراج می‌شود. بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گالیوم استرالیا، روسیه، فرانسه و آلمان هستند.

امروزه بیشتر کلیدهای ساخته شده از مواد تشکیل‌دهنده بالا که نام بردیم ساخته می‌شوند. فلزها نقش بسیار حیاتی در ساخت کلیدها دارند. این فلزها امروزه سبب شده‌اند تا برای ساخت قفل از آنها استفاده کنیم.

بهتر است بدانید:کلیدسازی سیار تهران

کلیدسازی سیار در تجریش؛ آیا می‌توان کلیدهای قدیمی را ذوب کرد؟

کلید سازها به طور گسترده کلیدهای بدرد نخوری که دیگر کارای ندارند را ذوب می‌کنند. آنها این کلیدها را ذوب کرده و در مصرفی دیگر استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید به قفل‌ساز محلی خود مراجعه کنید تا ببینید آیا کلیدهای شما می‌توانند دوباره ساخته شوند یا کلیدهای دیگر را در کلیدهای دیگر قرار دهند.

کلیدسازی سیار در تجریش

از کلیدها نیز استفاده می‌توان مجدداً استفاده کرد. یک ظرف را با کلیدهای قدیمی پر کنید و تبدیل به یک وزنه کاغذی می‌شود. به طور مثال ممکن است کلیدسازی سیار در تجریش کلیدسازانش این کار را انجام بدهند و کلیدهای بلااستفاده را شما خریداری کنند. کلیدها را مانند: سایر فلزات می‌توان در مرکز بازیافت فلزات مخلوط در اکثر مراکز بازیافت محلی بازیافت کرد.

چگونه یک کلید قدیمی را تمیز کنیم؟

برای شروع ابتدا کلیدها را در یک قابلمه بریزید و روی آنها را با سرکه بپوشانید. سپس سرکه را روی حرارت قرار دهید تا کمی بجوشد. کلیدها در بازه زمانی کوتاه‌مدت در سرکه قرار دهید تا تغییر رنگ دهند سپس آنها را بشویید و با الکل آن را تمیز کنید.

بعد با پاف خشک کنید. این امور را کلیدسازی سیار در تجریش کاملاً به آن واقف هستند و اگر از آنها کمک بخواهید حتماً این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بیشتر بدانید:کلیدسازی سیار خودرو

سرکه چگونه کلیدهای زنگ‌زده را تمیز می‌کند؟

سرکه ها قدرت پاک کنندگی بالای دارند. شما هرگونه کثیفی یا زباله‌ای را که روی کلیدهای زنگ‌زده قرار دارد می توانید توسط سرکه ها پاک کنید. سرکه زمانی بهتر عمل می‌کند که بتواند مستقیماً با زنگ‌زدگی تماس داشته باشد.آن‌قدر سرکه را بریزید تا کلیدها را در قابلمه بپوشاند. بااین‌حال، کلیدها را داخل قابلمه نگذارید.

سرکه را در ظرفی بریزید. کلیدها را اضافه کنید. کلیدها را بیرون بیاورید. تمام باقی‌مانده‌ها را با یک‌پارچه پاک کنید. یکی دیگر از روش‌های که می‌توانید کلیدهای قدیمی خود را زنده کنید بخار و جوشی است که از سرکه حاصل می‌شود. این موضوع از دیگر اطلاعاتی است که می‌توانید از معلومات کلیدسازی سیار در تجریش استفاده کنید.

 کلیدسازی سیار تجریش؛ کلیدهای قدیمی چه نام دارند؟

کلیدهای عتیقه معمولاً به‌عنوان کلیدهای بیتی یا بشکه‌ای شناخته می‌شوند، اولی دارای یک ساقه محکم و دومی توخالی است. بسیاری از مردم به‌اشتباه همه کلیدهای قدیمی را کلیدهای “اسکلت” می‌نامند.

بیشتر بدانید:شماره کلید سازی

کلید سازی در تجریش

وبلاگ کلید سازی سیار در تجریش را سایت دیجی کلید نوشته است.این وبلاگ  دید شما را نسبت به کلیدسازی فراخ می‌کند. حال اگر در منطقه تجریش قرار دارد از ویژگی‌های چون هزینه کم و رسیدن در زمان کوتاه توسط تیم مجرب دیجی کلید غافل نشوید.

بهتر است بدانید:کلید سازی شبانه روزی شهران

خدمات کلیدسازی در تجریش

کلید سازی سیار تجریش با داشتن تجهیزات پیشرفته و تیم کارشناسی مجرب در شرکت دیجی کلید، یکی از پیشروان در زمینه خدمات قفل و کلید در منطقه تجریش در تهران است. این شرکت خدماتی شامل تعمیر، بازسازی، تعویض و فروش انواع قفل‌ها و کلیدهای مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات کلید سازی ماشین

یکی از خدمات اصلی شرکت دیجی کلید، کلیدسازی ماشین است. این خدمت شامل تولید کلیدهای خودرویی برای انواع خودروهای داخلی و خارجی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز با کیفیت بالا می‌باشد. همچنین، شرکت دیجی کلید خدمات باز کردن درهای خودرویی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه درهای ماشین دارای سیستم‌های پیچیده‌ای هستند، باز کردن آن‌ها نیازمند دانش و تجربه کارشناسان ماهر می‌باشد که شرکت دیجی کلید با بهره‌گیری از تیم کارشناسی مجرب و با تجربه در این زمینه، به مشتریان خود خدمات با کیفیت و پایین‌ترین هزینه را ارائه می‌دهد.

خدمات تعمیر قفل های ضد سرقت

بعلاوه شرکت دیجی کلید خدمات تعمیر و باز کردن قفل‌های حرفه‌ای و ضد سرقت نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این قفل‌ها دارای سیستم‌های پیچیده‌ای هستند، تعمیر و باز کردن آن‌ها نیازمند دانش و تجربه کارشناسان ماهر می‌باشد که شرکت دیجی کلید با بهره‌گیری از تیم کارشناسی مجرب و با تجربه در این زمینه، به مشتریان خود خدمات با کیفیت و پایین‌ترین هزینه را ارائه می‌دهد.

کارشنان با تجربه در شرکت دیجی کلید تجریش

همچنین، شرکت دیجی کلید خدمات تعویض مغزی قفل‌ها را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تعویض مغزی یکی از مراحل مهم در تعمیر و تعویض قفل‌های مختلف می‌باشد که نیازمند دانش و تجربه کارشناسان ماهر می‌باشد که شرکت دیجی کلید با بهره‌گیری از تیم کارشناسی مجرب و با تجربه در این زمینه، به مشتریان خود خدمات با کفیت و پایین‌ترین هزینه را ارائه می‌دهد.

همچنین، شرکت دیجی کلید خدمات مشاوره در زمینه امنیت و قفل‌های حرفه‌ای را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه امنیت محل‌های مختلف از جمله منازل، محل‌های کاری و خودروها از اهمیت بالایی برخوردار است، شرکت دیجی کلید با بهره‌گیری از تیم کارشناسی مجرب و با تجربه در این زمینه، به مشتریان خود راهکارهایی در زمینه امنیت و قفل‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

خدمات با کیفیت و قیمت مناسب

با توجه به اینکه شرکت دیجی کلید در منطقه تجریش در تهران فعالیت می‌کند، مشتریان این منطقه می‌توانند با استفاده از خدمات شرکت دیجی کلید از خدمات با کیفیت و پایین‌ترین هزینه برای قفل و کلید خود استفاده کنند. همچنین، شرکت دیجی کلید با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم کارشناسی مجرب، قادر به ارائه خدمات با کیفیت و با رعایت استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

 شرکت دیجی کلید با داشتن تیم کارشناسی مجرب و تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و پایین‌ترین هزینه در زمینه قفل و کلید ارائه می‌دهد. همچنین، با ارائه خدمات مشاوره در زمینه امنیت و قفل‌های حرفه‌ای، مشتریان می‌توانند از راهکارهایی برای افزایش امنیت خود استفاده کنند.

کلید سازی سیار در تجریش

ما خدمات متعددی از جمله ساخت ریموت خودرو و بازکردن انواع قفل و قفل سازی و همچنین کلید های کد دار و ساخت کلید گاوصندوق فعالیت داریم.

قیمت خدمات بر اساس فاصله مکان مورد نظر ، میزان زمان و نوع کار سنجیده می شود . همچنین از طرف اتحادیه مربوطه نیز دستوراتی صادر گردیده که آن های نیز اعمال می گردد. 

سیستم قفل مرکزی به سیستمی گفته می شود که با باز کردن و بستن آن تمامی درب های خودرو باز و بسته می شوند.

*گاهی ممکن است به دلایل مختلف قفل درب خودرو دچار مشکل شود این خرابی می تواند علت های زیادی داشته باشد مانند:

*میله سوئیچ از خار پلاستیکی آن بیرون بیاید.

*سری محرک از پین قفل بیرون بیاید.

*به علت لق بودن ک عدم اتصال در کانکتور سوئیچ

*خراب شدن مستر سوئیچ

*خراب شدن دسته سیم خودرو

*خراب شدن رله تایمر قفل مرکزی

*خراب شدن دزدگیر

نیازی به قفل کردن نمی باشد

هنگامی که شما از منزل خود خارج می شوید باید درب منزل را قفل کنید اما قفل های دیجیتالی دیگر نیازی به قفل کردن ندارند.و هنگامی که شما از منزل خارج می شوید بصورت خودکار قفل می شود.و فقط با اثر انگشت یا رمز باز می شود.این قفل ها فقط از داخل دستگیره وجود دارد و قسمت بیرونی هیچ دستگیره ای قرار نمی گیرد.

 

امنیت بسیار بالایی دارد

قفل های دیجیتالی ضریب امنیتی آن ها چند برابر قفل های معمولی می باشد.با نصب کردن این نوع قفل ها خطر سرقت را به حداقل می رسانید.

 

ضد سرقت می باشند

قفل های دیجیتالی بسیار ایمن می باشند.و به گونه ای طراحی شده اند که اگر رمز را چندین بار تکرار کنیم و اشتباه باشد سریعا فعال می شوند و زنگ هشدار به صدا در می آید.

 

مجهز به سیستم ضد شوک می باشند

قفل های دیجیتالی به گونه ای ساخته شده اند که ضد شوک هستند.درصورتی که ولتاژی غیر مجاز برای باز کردن آن ها وارد شود قفل ها به طور خودکار فعال می شوند و قفل را خاموش می کنند.

 

دارای سیستمی به نام اعلام حریق می باشند

قفل های دیجیتالی سیستمی تحت عنوان اعلام حریق دارند.که درصورت وقوع آتش سوزی این قفل ها فعال می شوند و آلارم هشدار آن ها فعال می شود.

این قفل ها مجهز به قفل کودک هستند تا از خارج شدن کودکان و سالمندان جلوگیری شود.

این قفل ها قفل های امنیتی دارند که فقط به اثر انگشت شما باز می شود و افراد دیگر اگر کارت و رمز را داشته باشند نیز قفل باز نمی شود.

از راه دور نیز می توان آن ها را کنترل کرد.

از طریق گوشی نیز می توان آن ها را بازو بسته کرد.

8 دیدگاه دربارهٔ «کلیدسازی سیار در تجریش»

  1. خسته نباشید میگم بهتون روز مهندسم به تیمتون تبریک میگم واقعا تیم کار بلد و منصفی جمع کردین دستتون درد نکنه به امید پیشرفت های روز افزون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *