به دیجی کلید خوش آمدید

کلیدسازی سیار افسریه

تماس فوری با کلید ساز

کلیدسازی سیار افسریه

کلیدسازی سیار افسریه در سایت کلید سازی دیجی کلید در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

برخی از خدمات کلیدی که کلید سازی افسریه  دیجی کلید ارائه می دهد عبارتند از:

  • ساخت کلید جدید
  • تعویض مغزی قفل
  • تعمیر قفل
  • باز کردن قفل شکسته
  • کپی کردن کلید

قیمت خدمات کلید سازی در افسریه بسته به نوع خدمات و پیچیدگی آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت ساخت کلید جدید ارزان تر از تعویض مغزی قفل است.

ساخت کلید جدید

ساخت کلید جدید فرآیندی است که طی آن یک کلید با استفاده از یک کلید نمونه ساخته می شود. کلید نمونه می تواند یک کلید موجود، یک کلید شکسته یا یک کلید کپی شده باشد.

برای ساخت کلید جدید، کلید ساز ابتدا هندسه کلید نمونه را اندازه گیری می کند. سپس، کلید ساز از این اندازه گیری ها برای ایجاد یک کلید جدید استفاده می کند.

ساخت کلید جدید معمولاً یک فرآیند سریع و آسان است. در اکثر موارد، کلید ساز می تواند کلید جدید را در عرض چند دقیقه ایجاد کند.

تعویض مغزی قفل

تعویض مغزی قفل فرآیندی است که طی آن مغزی قفل با یک مغزی جدید جایگزین می شود. مغزی قفل قسمتی از قفل است که کلید را می چرخاند و قفل را باز یا بسته می کند.

تعویض مغزی قفل معمولاً زمانی ضروری است که مغزی قفل قدیمی آسیب دیده یا خراب شده باشد. همچنین می توان برای افزایش امنیت قفل، مغزی قفل را تعویض کرد.

برای تعویض مغزی قفل، کلید ساز ابتدا باید مغزی قفل قدیمی را از درب خارج کند. سپس، کلید ساز مغزی قفل جدید را در درب نصب می کند.

تعویض مغزی قفل معمولاً یک فرآیند نسبتاً آسان است. با این حال، ممکن است نیاز به ابزارها و تجهیزات خاصی باشد.

تعمیر قفل

تعمیر قفل فرآیندی است که طی آن یک قفل آسیب دیده یا خراب شده ترمیم می شود. تعمیر قفل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تعویض قطعات آسیب دیده
  • تنظیم قفل
  • روانکاری قفل

تعمیر قفل معمولاً زمانی ضروری است که قفل به درستی کار نکند. همچنین می توان برای افزایش عمر مفید قفل، آن را تعمیر کرد.

برای تعمیر قفل، کلید ساز ابتدا باید مشکل قفل را تشخیص دهد. سپس، کلید ساز اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام می دهد.

تعمیر قفل معمولاً یک فرآیند نسبتاً آسان است. با این حال، ممکن است نیاز به ابزارها و تجهیزات خاصی باشد.

باز کردن قفل شکسته

باز کردن قفل شکسته فرآیندی است که طی آن یک قفل که کلید آن شکسته است، باز می شود. باز کردن قفل شکسته می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • استفاده از یک کلید شکسته گیر کرده
  • استفاده از یک سیم یا میله برای باز کردن قفل
  • استفاده از یک دستگاه باز کردن قفل

باز کردن قفل شکسته معمولاً زمانی ضروری است که کلید قفل در قفل گیر کرده باشد. همچنین می توان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به قفل، آن را باز کرد.

برای باز کردن قفل شکسته، کلید ساز ابتدا باید نوع قفل را تعیین کند. سپس، کلید ساز اقدامات لازم را برای باز کردن قفل انجام می دهد.

باز کردن قفل شکسته می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد. با این حال، کلید سازان باتجربه می توانند اکثر قفل های شکسته را باز کنند.

کپی کردن کلید

کپی کردن کلید فرآیندی است که طی آن یک کلید جدید از یک کلید موجود ساخته می شود. کلید کپی شده می تواند برای باز کردن قفل یا برای استفاده به عنوان کلید پشتیبان استفاده شود.

برای کپی کردن کلید، کلید ساز ابتدا هندسه کلید موجود را اندازه گیری می کند. سپس، کلید ساز از این اندازه گیری ها برای ایجاد یک کلید جدید استفاده می کند.

کپی کردن کلید معمولاً یک فرآیند سریع و آسان است. در اکثر موارد، کلید ساز می تواند کلید کپی شده را در عرض چند دقیقه ایجاد کند.

کلید سازان معمولاً انواع مختلفی از کلیدها را کپی می کنند، از جمله کلیدهای ساده، کلیدهای امنیتی و کلیدهای ایموبلایزر.

گاهی اوقات هنگام بیرون رفتن از خانه، محل کار و یا هر جای دیگری ممکن است کلید آن جا را فراموش کنید و یا اینکه کلید در پشت درب باقی مانده باشد. تصور نمایید بعد از یک سفر نصف شب با خستگی زیاد به منزل خود برسید و متوجه شوید که کلید را گم کرده اید و یا آن را داخل خانه جا گذاشته اید،  دچار نگرانی و استرس زیادی می شوید و ممکن است به این فکر کنید که در این وقت شب هیچگونه کلید سازی سیاری فعالیت نمی کند و راه های مانند شکستن در که خسارت زیادی را به همراه دارد را انتخاب کنید.

در کلید سازی افسریه  انواع خدماتی مانند باز کردن درب قفل شده بدون داشتن کلید، ساخت کلید یدک، در آوردن کلید شکسته از داخل درب، باز کردن انواع درب ضد سرقت قفل شده، باز کردن انواع قفل، ساخت و کپی و تعمیر انواع ریموت و … با هزینه مناسب انجام می شود.

در صورتی که نیاز به خدمات کلیدسازی سیار افسریه دارید می توانید از طریق شماره دیجی کلید درخواست خود را ثبت نمایید.

اگر کلیدی که قرار است تعمیر یا ساخته شود، در قفل در گیر کرده، حتما اطراف در را خالی کنید تا کلید ساز بتوان راحت در آنجا فعالیت کند. محیط کار او را روشن کنید. اگر نور کم است، فکری به حال نور بیشتر محیط بردارید تا کارتان سریع تر پیش برود.

اگر قرار است کلیدهای درب خودرو (ماشین) یا موتور سیکلت را برایتان تعمیر کند، همان ابتدا که با او تماس می گیرید این نکته را مطرح کنید تا با تجهیزات متناسب بیاید. چون گاهی ممکن است ما کلیدها یا سوئیچ ماشین را داخل آن جا بگذاریم و از کلید ساز بخواهیم بدون آسیب دیدن ماشین یا قفل ها و دستگیره ها در را برایمان باز کند.

اگر هم لازم است در منزل یا محل کار شما را باز کند، بدانید که قبل از هر چیز استعلام مالکیت و سکونت شما در آن محل برای کلید ساز لازم است. چرا که ممکن است کسانی بخواهند از توانمندی های کلید سازها سو استفاده کنند. پس مدارک شناسایی تان را دم دست بگذارید.

بیشتر بدانید:کلیدسازی نارمک

خدمات ارائه شده توسط کلیدسازی سیار افسریه دیجی کلید عبارتند از:

  • تعمیر یا بازسازی کلیدهای خراب، شکسته یا ساییده شده توسط کلید ساز
  • تعمیر یا تعویض قفل توسط قفل ساز
  • بازکردن درب خودرو یا ساخت کلید برای قسمت های مختلف ماشین
  • نصب و فعالسازی ایمیوبلایزر روی خودرو در افسریه
  • تعمیر ریموت در افسریه
  • تعمیر گاوصندوق در افسریه
  • بازکردن انواع قفل های درب ضد سرقت
  • بازکردن قفل ماشین خارجی و ایران
  • تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت
  • باز کردن درب گاوصندوق
  • نصب انواع قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت
  • قفل فروشی و تعمیر یا تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت
  • بازکردن درب های بسته، کلیدهای کامپیوتری، کلید های کد دار
  • تعویض باتری ریموت ماشین های مدل بالا و خارجی
کلیدسازی سیار افسریه
کلیدسازی سیار افسریه

پیشنهادات کلید سازی سیار افسریه دیجی کلید

کلید های کد دار یا ایموبلایزر در واقع مربوط به سیستم امنیتی و ضد سرقت خودرو می باشدکه برای افزایش امنیت درب خودرو های داخلی کاربرد دارد.با استفاده از ایموبلایزر امنیت خودرو بالا رفته و کمتر مورد سرقت قرار می گیرد.

همچنین راه دیگری هم دارد که شما باید از روی کلید قفل ماشین خود یک کلید بسازید، چنانچه استارت خودرو شما بوسیله این کلید روشن شود، خودروی شما دارای این سیستم نمی باشد و اگر خودرو روشن نشد، سیستم از امنیت ایموبلایزر برخوردار است.

توصیه می شود در هنگام تعویض باتری ریموت ماشین های مدل بالا و یا ماشین های خارجی از باتری اورجینال ریموت کنترل ماشین استفاده کنید. از تعویض باتری با باتری های چینی و ارزان قیمت و بی کیفیت پرهیز کنید چرا که باعث خرابی ریموت کنترل شده و هزینه های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بدانید:کلیدسازی سیار حکیمیه

کلید کد دار

از کلید کددار در سیستم‌‌‌های ضد سرقت استفاده می‌شود. با کمک این مکانیزم با استفاده از قفل نرم افزاری که بر روی خودرو گذاشته می‌شود موتور خودرو از روشن شدن منع می‌شود. تا زمانی که این قفل باز نشود استارت زدن توسط سوئیچ حاصلی نداشته و موتور روشن نمی‌شود.

کلیدهای کددار از دو بخش اصلی تشکیل شده اند. اول برد آنها که وظیفه باز و بسته کردن قفل مرکزی را بر عهده دارد و بخش دوم چیپ ترانسپوندر آن است. زمانی که کلید را در داخل سوئیچ فرمان قرار می‌دهید چیپ حافظه داخل کلید تحت حوزه مغناطیسی ترانسپوندر قرار گرفته و فعال می‌شود. پس از این امر به موتور اجازه استارت زدن داده می‌شود و خودرو روشن می‌شود.

 کلید کیلس

در این سیستم راننده خودرو دیگر نیازی به استفاده از سوئیچ نداشته و صرفا به کمک یک ریموت ماشین کوچک قادر به روشن کردن خودرو می‌باشد. این ریموت با استفاده از امواج وایرلس کار می‌کند. زمانی که راننده کلید کیلس را در جیب خود گذاشته و به خودرو نزدیک می‌شود، خودرو امواج آن را تشخیص داده و در صورتی که راننده اقدام به کشیدن دستگیره کند، قفل مرکزی خودرو باز می‌شود. همچنین به هنگام روشن کردن ماشین در صورتی که کیلس همراه شما باشد، به فشردن کلید استارت می‌توانید بدون نیاز به چرخاندن سوئیچ ماشین را روشن کنید.

ریموت تاشو چیست؟

شکل ظاهری و عملکرد سوئیچ‌‌‌های خودرو به شیوه ی گذشته نیست که تنها دارای یک تیغه فلزی و نگهدارنده ی پلاستیکی باشند بلکه امروزه دستخوش تغییراتی شده به صورتی که تیغه فلزی سوئیچ در یک قاب فلزی یا پلاستیکی که حاوی مدار فرمان جهت کنترل سیستم قفل مرکزی و یا سیستم ضد سرقت خودرو می‌باشد گرد آوری شده، این مجموعه (قاب، مدارفرمان،تیغه فلزی) ریموت تاشو خودرو نامیده می‌شود. که بسته به نوع و مدل خودرو و شرکت سازنده از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

هزینه کلید سازی افسریه به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت قطعات به کار گرفته شده، زمان مورد نیاز برای ساخت، اجرت کلید ساز، نوع در و نوع کلید ساخته شده از عوامل تاثیرگذار بر هزینه کلیدسازی می‌باشد.

بهتر است بدانید:کلیدسازی سیار تهرانپارس غربی

کلیدسازی سیار افسریه
کلیدسازی سیار افسریه

چگونه درب قفل شده را باز کنیم؟

روش های زیادی برای باز کردن قفل ها وجود دارد. اول بایستی تشخیص دهیم که بر روی درب از چه نوع قفلی استفاده شده است. انواع قفل ها شامل قفل سیلندری، قفل ضد سرقت، قفل دیجیتالی، قفل کارتی، قفل سوئیچی، قفل کمکی، قفل های ساختمانی شامل (مغزی قفل بدون کلید، مغزی قفل با دستگیره و بدون دستگیره، قفل حمام و توالت، قفل کامپیوتری، قفل توپی)، قفل درب های شیشه ای، قفل شب بند، قفل کتابی قفل آویز و … می باشد.

دوما  بایستی مشخص کرد که درب از داخل قفل شده یا نه آیا درب ضد سرقت است؟ نوع درب ضد سرقت چیست؟ آیا می توان با ابزار ساده بدون خراب کردن درب آن را باز کرد؟ جواب این سوال ها راه حل مورد نظر را مشخص می کند. بهتر است حل این مشکل را به دیجی کلید بسپارید تا بدون کمترین هزینه قفل درب را برای شما باز کنیم. با وجود دستگاه های پیشرفته در قفل ساز سیار افسریه این مشکل به راحتی حل می گردد.

درآوردن کلید شکسته از قفل

ممکن است هنگام باز کردن درب به علت خوب کار نکردن کلید و یا خرابی قفل کلید داخل درب گیر کند و با فشاری که شما برای باز کردن به کلید وارد کرده اید کلید در داخل قفل شکسته شود.

ابتدا باید بدانیم که چه مقداری از کلید داخل قفل شکسته شده است؟ در آنجا چه ابزاری برای در آوردن کلید داریم؟ کلید داخل قفل از چه نوعی است؟ در آوردن کلید شکسته داخل قفل به راحتی و با ابزار های ساده انجام نمی شود. اگر مقداری از کلید شکسته بیرون بود با استفاده از یک انبر دست آن را بیرون بکشید از فشار بیش از حد خودداری کنید چون بیشتر باعث گیر کردن کلید شکسته می شود. اگر کلید یدک دارید به آرامی کلید را داخل درب قرار دهید و بچرخانید تا خورده های کلید شکسته بیرون بیاید و با کلید یدک درب را باز کنید در غیر اینصورت درب مورد نظر به راحتی باز نمیشود و ممکن است کلید یدک نیز در داخل درب گیر کند.

اگر شما برای در آوردن کلید به زمان کمی نیاز دارید و عجله دارید و هیچگونه تجربه ای بابت این کار ندارید در اینجاست که با کلید سازی سیار افسریه دیجی کلید می توانید تماس بگیرید و در کمترین زمان با فرستادن یک قفل ساز حرفه ای مشکل را برای شما حل می کنیم.

بهت راست بدانید:کلیدسازی سیار تهرانپارس شرقی

کلیدسازی سیار افسریه
کلیدسازی سیار افسریه

ساخت کلید کد دار افسریه

امروزه بیشتر وسایل نقلیه و خودرو ها دارای سوییچ کد دار هستند در چند سال گذشته این مشکل وجود داشت که اگر شما سوئیچ کد دار خود را گم می کردید نمی توانستید از روی آن کلید جدیدی بسازید. اما با پیشرفت در زمینه ساخت انواع کلید های کد دار این معضل نیز حل شده است. کلید کد دار به صورت یک تراشه کوچک کامپیوتری است و اغلب برای بالا بردن امنیت وسیله نقلیه و جلوگیری از سرقت و در نتیجه راحتی بیشتر رانندگان ساخته شد.

یکی از خدمات اصلی کلید سازی دیجی کلید ساخت کلید کد دار در افسریه و تعمیر آن برای انواع خودرو مانند پراید، تیبا، کوئیک، پژو 206 و انواع ماشین های داخلی و خارجی می باشد. هزینه ساخت کلید کد دار برای خودرو بستگی به مدل خودرو و نوع کلید دارد.

برای پرداخت هزینه کمتر هیچوقت ساخت کلید کد دار را به افراد غیر حرفه ای نسپارید ساخت کلید کد دار باید توسط یک مرکز معتبر با افراد حرفه ای، متعهد و کارشناسان متخصص انجام شود.

کلید کد دار علاوه بر خودرو ها برای ورودی درب های مختلف نیز در دیجی کلید ساخته می شود.

کپی ریموت در افسریه

ریموت یک دستگاه کوچک است که به وسیله آن انواع درب های اتوماتیک مانند درب پارکینیگ، درب های ریلی، کرکره ای و برقی خانه ها، مغازه ها و امکان تجاری و ادرای را باز می کند. رسیور موجود در ریموت کنترل باعث ارتباط بین درب و دستگاه ریموت کنترل می شود که با باتری کار می کند. گاهی این ارتباط به دلایل مختلفی برقرار نمی شود و باعث بروز مشکلات زیادی می شود. عیب یابی ریموت کنترل باید توسط یک متخصص انجام شود و در صورت تعمیر آن را درست کند.

بهتر است بدانید:کلیدسازی سیار پیروزی

1 دیدگاه دربارهٔ «کلیدسازی سیار افسریه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز