به دیجی کلید خوش آمدید

انواع جک درب ورودی

تماس فوری با کلید ساز

انواع جک درب ورودی

انواع جک درب ورودی در سایت دیجی کلید

انواع جک درب ورودی

اگر بخواهیم به طور مختصر برایتان درباره انواع جک درب ورودی بگوییم می‌توانیم برایتان بازگو کنیم که آنها در تنوع بالای وجود دارند. درب‌های ورودی بخش‌های مختلفی دارند. خانه یا محل کار شما نیاز به درب‌های محکم و مستقلی دارد.

خرابی هر یک از این بخش‌ها باعث می‌شود که درب ورودی شما نتواند آن‌طور که باید کارآمد باشد. پس برای کارایی بهتر درب ورودی شما باید هرچند وقت یکبار مورد بازدید قرار بگیرد. برای بازدید، تعمیر یا تعویض هر بخش که می‌خواهید می‌توانید از سایت دیجی کلید کمک بگیرید.

بهتر است بدانید:بهترین قفل‌های دیجیتال در بازار

انواع جک درب ورودی

انواع جک درب ورودی چیست؟

جک‌های درب ورودی بسیار نقش تأثیرگذاری می‌توانند درباز و بسته‌شدن درب ورودی شما داشته باشند. با دریافت اطلاعاتی درباره انواع جک درب ورودی می‌توانید انتخاب کنید. در این بخش به طور اختصار برایتان توضیحی درباره اجزای تشکیل‌دهنده درب ورودی برایتان بازگو می‌کنیم. اجزای عبارت‌اند از:

قاب درب که درب را نگه می‌دارد. آستانه که در قسمت پایینی چارچوب در است و روی زمین قرار می‌گیرد. گیره یا درب، سر، پانل، گون، پنل ثابت، جارو درب و جک درب‌های ورودی جزء تشکیل‌دهنده‌های اصلی هستند.

انتخاب جک درب ورودی

انتخاب درب ورودی شما یک مورد مهم است. فرقی نمی‌کند که خودتان بسازید، بازسازی کنید یا فقط به دنبال ارتقای یک در قدیمی باشید، این اولین تأثیری است که خانه شما بر جای می‌گذارد.اما درب ورود منزل شما بیش از اینکه بر جذابیت خانه شما تأثیر بگذارد، یک خرید عملی کلیدی است. این نقطه دسترسی اصلی ملک شماست، بنابراین باید مطمئن شوید که خانه شما امن و گرم است.

شما به جز انتخاب درب ورودی بسیار مهم است انواع جک درب ورودی را مورد بازرسی قرار دهید و دست به انتخاب بزنید. با درنظرگرفتن این موضوع، راهنمای تخصصی سایت دیجی کلید ویژگی‌های کلیدی را که باید در نظر بگیرید، از جمله انتخاب انواع جک موجود و آنچه باید در مورد امنیت، راندمان حرارتی و موقعیت درب بدانید، بررسی می‌کند.

بیشتر بدانید:تعمیر جک پارکینگ

انواع جک درب ورودی

وظایف جک‌های درب ورودی

جک‌های درب ورودی درواقع یک‌پایه نگهدارنده سازه‌ای است که از فولاد ساخته شده است. این جک‌ها معمولاً در زیر یک تیر در زیرزمین یا سطح زمین نصب می‌شود. جک‌ها تنظیم می‌شوند تا محکم باشد و از افتادگی سازه‌های درب ورودی شما جلوگیری کند. به همین دلیل انتخاب انواع جک درب ورودی حائز اهمیت است زیرا به‌وسیله این جک‌ها درب‌ها نگهداری می‌شوند.

باک درب چیست؟

باک درب، جکی است که در را به طور ایمن روی لبه نگه می‌دارد. از حرکت آن در حین برنامه‌ریزی، مسیریابی لولا یا آماده‌سازی نصب قفل جلوگیری می‌کند. “باک” اصطلاحی است که در سال 1800 برای اسب اره‌ای بود؛ بنابراین یک باک درب اساساً یک اسب اره درب است.

جک‌های درب در واقع چارچوبی برای نگه‌داشتن یک در است درحالی‌که لبه آن چارچوب‌ها در طرح‌های مختلف ساخته می‌شود. وجود چنین مسائلی جک‌های درب ورودی را متنوع می‌سازد. انواع جک درب ورودی بستگی به جنس درب ورودی شما دارد. جنس درب ها فلزی یا چوبی می‌توانند باشند.

بیشتر بدانید:انواع جک پارکینگ

محل قرارگیری جک‌های درب

انواع جک درب ورودی یا پارکینگ که امروزه موردنیاز هر دربی است تا به‌وسیله آن با فشردن یک دکمه ریموت با اختیار خود درب را باز و بسته کنید. یکی از مسائل بسیار مهم که باید حتماً درباره جک پارکینگ بدانید آن است که شما باید بسته به میزان تردد خود این جک‌های پارکینگ را انتخاب کنید.

طیف جک‌های ورودی

تنوع در جک‌های ورودی بسیار است و شما باید با بررسی این مسئله دست به انتخاب بزنید. جک ها در دو عاملیت مهم از کیفیت گرفته تا وزن آنها می‌توانند در انتخاب شما اثرگذار باشند. به‌طورکلی به یاد داشته باشید که برای خرید جک‌های ورودی باید هزینه منصف و خدمات پس از فروش به شما حتماً ارائه بشود. شما برای خرید جک پارکینگ باید تمام مسائل را در نظر بگیرید.

طول و عرض، وزن درب‌های ورودی پارکینگ

این عامل یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین موضوع در قیمت‌های که موردپسند شما برای خرید است چون انواع درب جک ورودی قرار دارد. اگر بخواهید جک‌های کنترلی خریداری کنید می‌تواند از جک‌های اقتصادی که به طور میانگین وزنی معادل 350 تا 400 هر لنگه دارند تهیه فرمایید. عرض این درب‌های اقتصادی 2 متر است. اگر چنانچه درب پارکینگ ساختمانی شما در طول روز ترددی کمتر از عدد 20 واحد را دارد می‌توانید از درب‌های پارکینگ دیگری استفاده کنید که هزینه مناسب‌تری دارند و به‌صرفه‌تر هستند. شرکت‌های ایرانی نمونه‌های پرقدرتی را وارد عرصه بازار کرده‌اند که می‌توان به‌عنوان درب‌های خاص از آنها استفاده کرد.

بیشتر بدانید:خرید جک پارکینگ

 

انواع جک درب ورودی

انواع جک  شامل: الکترومکانیک، الکترومکانیکی چرخ‌دار و هیدرولیکی است. از جک‌های درب ورودی با تنوع ساختاری و کارایی بسیار در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود و برای ساختمان‌ها بیشتر سبک اتوماتیک درب توصیه می‌شود.

بهتر است بدانید:انواع قفل برای درب ورودی

9 دیدگاه دربارهٔ «انواع جک درب ورودی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

 دیجی کلید با سال ها تجربه در زمینه کلید سازی خدمات قفل و کلید این اطمینان را به شما می دهد که می تواند مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام پرسنل متخصص خود، به بهترین شکل ممکن و با تعرفه مناسب حل کند. 

تماس فوری با کلید ساز